اخبار داغ

توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی انجام شد؛

تقدیر از 100 بخش پرستاری در مشهد

تقدیر از 100 بخش پرستاری در مشهد
به مناسبت روز بزرگداشت مقام پرستار، سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، جهت تقدیر از پرستاران نمونه، تعداد 100 گلدان گل به بخش های پرستاری بیمارستان های مشهد اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر هادی جلالی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار نبض شهر ضمن تبریک روز پرستار به تمام جامعه پرستاری خراسان رضوی، اظهار کرد: پرستاری از آن دست شغل‌هایی است که فقط با عشق می‌توان در آن باقی ماند و ساعت کار زیاد، در معرض بیماری‌های خطرناک بودن، مطالبات تسویه نشده ازجمله مشکلاتی است که تمام پرستاران با آن‌ها درگیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

جلالی با تأکید بر اینکه همه باید بکوشیم تا با تجلیل و نکوداشت مقام پرستار، ذره‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم، گفت: پرستاران در عین تلاش و کوشش برای درمان و التیام درد بیماران، به‌نوعی امید و احساس زندگی را به بیماران هدیه می‌دهند که این اقدام آن‌ها بسیار ستودنی است.

,

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار و ولادت با سعادت حضرت زینت(س) سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با همکاری کانون های مستقر در مشهد جهت تقدیر از پرستاران نمونه، تعداد 100 گلدان گل به بخش های پرستاری بیمارستان های مشهد اهدا کرد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه