اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

فعالیت ۲۴۸ پرستار و بهیار در مراکز خدمات جامع سلامت مشهد

فعالیت ۲۴۸ پرستار و بهیار در مراکز خدمات جامع سلامت مشهد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۸ پرستار و بهیار در ۲۶۲ مرکز خدمات جامع سلامت در قالب تیم های سلامت به ارائه خدمات در مناطق زیر پوشش دانشگاه مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حمید رضا بهرامی در گفت و گو با خبرنگار نبض شهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به تمامی پرستاران فعال در بخش های مختلف استان خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۸ پرستار و بهیار در ۲۶۲ مرکز خدمات جامع سلامت در قالب تیم های سلامت به ارائه خدمات در مناطق زیر پوشش دانشگاه مشغول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرستاران فعال در مراکز جامع سلامت و تیم های سلامت در ارائه خدمات سرپایی و مشارکت فعال در برنامه های پیشگیری و مراقبت های اولیه و خدمات نوین سلامت، همچنین اجرای برنامه NCD ( پیشگیری و کنترل خطر بیماری های غیر واگیر) و خطر سنجی بیماریهای قلبی و عروقی به جمعیت تحت پوشش در حوزه بهداشت دانشگاه خدمات ارائه می دهند.

,

وی تاکید کرد: سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از زحمات جامعه پرستاری شاغل در حوزه بهداشت، که بحق یکی از حلقه های موثر در زنجیره سلامت و طرح ارزشمند تحول نظام سلامت می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه