اخبار داغ

تا پایان سال جاری؛

دکه‌های مطبوعاتی چناران شناسنامه‌دار می‌شود

دکه‌های مطبوعاتی چناران شناسنامه‌دار می‌شود
تا پایان سال کلیه دکه‌های مطبوعاتی و عاملین فروش مطبوعات محلی و ملی در سطح شهر چناران، شناسنامه‌دار و ساماندهی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قنبری راد در گفت و گو ندای چناران اظهار داشت: در راستای ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی سطح شهر، با طرحی که به‌صورت مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران در دست اقدام داریم، درصدد هستیم تمامی دکه‌های مطبوعاتی و عاملین فروش مطبوعات محلی و ملی را در سطح شهر چناران شناسنامه‌دار و ساماندهی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

رئیس اداره حقوقی و املاک شهرداری چناران با اشاره به اجرای این طرح تا آخر سال جاری، افزود: امیدواریم با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم، بتوانیم ضمن ساماندهی دکه‌های موجود از رواج بی‌نظمی در این خصوص جلوگیری کنیم و با هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و با تنظیم قرارداد برای فعالیت دکه‌های مطبوعاتی و با در نظر گرفتن تضمین در چهارچوب ضوابط و مطابق مصوبه شورای شهر، شاهد عرضه محصولات فرهنگی و مطبوعاتی و نظارت دقیق‌تری باشیم.

,

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری چناران در نظر دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور دکه‌های متحدالشکل با ظاهری زیبا را طراحی و تدارک دیده و طبق مطالعاتی که در حال انجام است در اماکن جدید مستقر کند.

,

قنبری همچنین راجع به معضلات فعلی باجه‌های مطبوعاتی، اظهار داشت: در عبور از کنار کیوسکها و دکه‌ها قبل از هر چیز چشم افراد به سیگار و نوشابه و خوردنی‌ها می‌افتد که البته نباید فراموش کرد امرارمعاش دکه‌داران هم صرفاً با فروش روزنامه میسر نیست اما این موضوع هم نباید دلیلی شود که رسالت اصلی فروش مطبوعات را فراموش کنند.

,

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات متصدیان این واحدهای صنفی واگذاری دکه‌ها به طرق رهن و اجاره به افراد دیگراست که متأسفانه بدون انجام مراحل اداری و اخذ استعلامات لازم مبادرت به این کار می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه