اخبار داغ

به مناسبت روز پرستار :

مسئولین قهستان با پرستاران درمانگاه قهستان دیدار کردند

مسئولین قهستان با پرستاران درمانگاه قهستان دیدار کردند
بخشدار قهستان با اشاره به سختی کار پرستاری گفت : باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چراکه کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان ؛ به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز  پرستار مصطفی رستمی بخشدار قهستان شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولین قهستان به دیدار پرستاران درمانگاه قهستان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

رستمی در ابتدا سخنان خود را با تبریک فرا رسیدن روز پرستار که مزین شده است به روز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) که به همگی درس ایثار آموخته است آغاز نمود و گفت : از زحمات کلیه کادر درمان تشکر و قدردانی  کرده و باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چراکه کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.

,

وی در ادامه افزود : برای انجام کاربزرگ افراد بزرگ می خواهد که پرستاری هم یکی ازکارهای بزرگ است وثواب بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

,

وی  با اشاره به ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران گفت:باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چراکه کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.

,

بخشدار قهستان اهمیت شغل پرستاری را واضح و روشن خوانده و گفت : پرستاری شغل شریفی است و هرکس با هر دین و هر مسلکی که دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع می کند.

,

وی در ادامه افزود:پرستاران بزرگواربا تأسی از فرهنگ اسلامی وحضرت زینب (س)با مهربانی وخوش رویی همچون همیشه بیشتر از پیش با بیماران ارتباط برقرار نمایند.

,

 

,
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه