اخبار داغ

جشن میلاد حضرت حضرت زینب (س) درمسجد امام حسین رابر برگزار شد/تصاویر

جشن میلاد حضرت حضرت زینب (س) درمسجد امام حسین رابر برگزار شد/تصاویر
همزمان با فرخنده سالروز میلاد سراسر خیر و برکت اسطوره صبر و مقاومت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، جشنی با شکوه با حضور جمعی از مسئولین در مسجد امام حسین این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح رابر؛ پنجم جمادى الاولى روز ولادت باسعادت بانوى قهرمان کربلا، پرچم‏دار نهضت پس از شهادت حسین(ع)، حضرت زینب کبرى(س) است. این روز را جمعی از مردم و مسئولین در مسجدامام حسین رابرجشن گرفتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از  , صبح رابر؛,  پنجم جمادى الاولى روز ولادت باسعادت بانوى قهرمان کربلا، پرچم‏دار نهضت پس از شهادت حسین(ع)، حضرت زینب کبرى(س) است. این روز را جمعی از مردم و مسئولین در مسجدامام حسین رابرجشن گرفتند .,

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر، ضمن تبریک این روز اظهارداشت: حضرت زینب (سلام الله علیها)رسالت مهم نگهدارى و تبلیغ از نهضت حسینى را به ‏خوبى انجام داد و با تحمل همه سختى‏ ها و ناملایمات، تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.

,

وی افزود: پرستارى از بیمار یکى از کوچک ‏ترین مسؤولیت‏هاى زینب(س) بود و هرچند پرستارى وظیفه سنگین و ارزشمندى است و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات براى انجام خدمتش بنماید و چنین کارى از عهده هر کس برنمى‏ آید ولى با این حال مقام زینب، آن‏قدر والا و عظیم است که او را پرستار نهضت و انقلاب حسینى نامیدند.

,

وی با اشاره به علت نامگذارى روز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به روز پرستار گفت: اینکه تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والاى حضرت زینب(س) است که باعث الگوسازى در جامعه مى‏ شود و  تقویت روحیه زینب ‏گونه در میان پرستاران و تقدیر و تشکر از زحمات و نقش پرارزش پرستار در جامعه است.

,

حجت الاسلام محمدی حضرت زینب(س) راالگوى ماندگار خواند و عنوان کرد:امروزه بانوان جامعه اسلامى مى‏ توانند از طریق اقتدا به سیره و عملکرد و فضایل شیرزن کربلا حضرت زینب کبرى(س) همه دسیسه‏ هاى ناجوان‏مردانه استکبار جهانى را خنثى نمایند.

,

وی با اشاره به شخصیت رفتاری این حضرت گفت: زینب (س) در عفاف و حجاب به‏ حدى بود که همسایه‏ ها هیچ‏گاه صداى او را نشنیدند.زینب(س) نشان داد که مى ‏توان حجب و عفاف زنانه را تبدیل کرد به عزت مجاهدانه، به یک جهاد بزرگ.

,

          

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه