اخبار داغ

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان:

رمز پیروزی جبهه مقاومت ایستادگی و اطاعت از رهبری بود

رمز پیروزی جبهه مقاومت ایستادگی و اطاعت از رهبری بود
فرمانده اسبق سپاه استان سمنان گفت: اگر اطاعت از امام خامنه ای و ایستادگی سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبود، پیروزی جبهه مقاومت به دست نمی آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا،  سردار علی استاد حسینی شامگاه سه شنبه در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان مهدیشهر که در حسینیه المهدی برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ اسلامی خیلی از بزرگواران خواستند تشکیل حکومت اسلامی دهند اما نتوانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: شاید بعد از حکومت امام علی(ع) که مدت کوتاهی حکومت به دست امام حسن(ع) بود، دیگر حکومت اسلامی شکل نگرفت و دلیل آن هم عدم همراهی مردم بود اما بعد از قرن ها امام آمد و حکومت اسلامی را به واسطه حضور و همراهی مردم تشکیل داد.

,

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان بیان کرد: این توفیق نصیب ما شده که در این عصر حکومت اسلامی زندگی می کنیم و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم لذا به واسطه همین نعمت امام راحل فرمودند حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران چنان است که نظام سلطه در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و همه وقت و ذهن آنان درگیر ایران شده است و از اول انقلاب توطئه ها و فتنه ها به پا کردند.

,

استاد حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نعمت است و باید قدردان این نعمت باشیم اما عده ای ناسپاسی می کنند،افزود: در فتنه اخیر برخی ها گمان می کردند که انقلاب دارد فرو می پاشد، اما نمی دانند از بین بردن انقلاب اسلامی ایران به همین سادگی ها نیست.

,

وی تصریح کرد: داعش که 6 هزار انتحاری داشت نتوانست در عراق و سوریه کاری کند اما در فتنه اخیر که هیچ انتحاری هم حتی نداشتند، گمان می کردند کار انقلاب تمام است.

,

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان ادامه داد: این انقلاب از جای دیگری دارد هدایت می شود و همه ما داریم در این نظام امتحان پس می دهیم.

,

استاد حسینی انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون همه انبیاء و اولیا و صالحین دانست و ابراز امیدواریم کرد: ان شالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام مهدی(عج) می رسانیم.

,

وی خاطر نشان کرد: درست است که سختی ها، تحریم و مشکلات وجود دارد اما اگر ایستادگی کنیم و پای دین بایستیم و سستی نکنیم، خدا نیز ما را یاری می کند و پیروزی از آن ماست.

,

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان ایستادگی را رمز پیروزی سردار سلیمانی و مدافعان حرم و جبهه مقاومت دانست و افزود: برای به دست آوردن پیروزی باید سختی ها را تحمل کرد و ایستاد.

,

استاد حسینی اطاعت از امام خامنه ای را رمز دیگر پیروزی ها برشمرد و تاکید کرد: بالاتر از رهبر معظم انقلاب اسلامی در کره زمین پیدا نمی کنیم و افتخار ما این است که در زیر پرچم وی هستیم.

,

وی اظهار کرد: با ایستادگی ملت ایران و حزب الله جهان اسلام و رهبری امام خامنه ای، ان شالله ریشه اسرائیل و آمریکا به زودی کنده خواهد شد و این وعده محقق می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه