اخبار داغ

سختی کار آتشنشانان 4 درصد افزایش یافت

سختی کار آتشنشانان 4 درصد افزایش یافت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش ۴درصدی سختی کار آتشنشانان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح جلسه عصر (امروز 3 بهمن) کمیسیون متبوعش،گفت:در این جلسه طرح کارآمد سازی و ارتقاء مدیریت صندوق‌های بازنشستگی بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه کارگروه ویژه کمیسیون طی جلساتی طرح مذکور را مورد بررسی کارشناسی قرار داده بود، افزود: در جلسه امروز اعضای این کارگروه نظرات خود را در قالب 6 پیشنهاد مطرح کردند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار داشت: پس از بررسی لازم اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که بر روی طرح مذکور کار کارشناسی لازم انجام نشده لذا این طرح برای بررسی بیشتر به کارگروه ارجاع شد.

,

وحدتی در توضیح پیشنهادات طرح مذکور گفت:در این طرح پیشنهاد شده بود تا معدل حقوق 5 سال آخر خدمت کارمندان و کارگران مبنای حقوق بازنشستگی آنها در نظر گرفته شود که اعضای کمیسیون با این موضوع موافق نبودند.

,

نماینده بستان آباد در مجلس، تاکید کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی با در نظر گرفتن معدل 2 سال آخر حقوق کارگران و کارمندان به عنوان مبنا قرار گرفتن حقوق بازنشستگی آنها موافق هستند .لذا طرح مذکور برای بررسی بیشتر به کارگروه ارجاع شد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در این نشست طرح سختی کار آتشنشانان نیز بررسی و تصویب شد.

,

وی ادامه داد: در این طرح برای افرادی که سختی کار آنها محرز شود، کارفرما باید به میزان 4 درصد سختی کار بیشتری پرداخت کند تا فرد پس از بازنشستگی، دریافتی بیشتری داشته باشد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد:‌ بنابراین دراین نشست مصوب شد کارفرمایان درطول دوره کاری، سختی کار را به کارگران پرداخت کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه