اخبار داغ

فرماندار تویسرکان:

تخصیص 64 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مختلف اشتغالزایی در تویسرکان/بهره برداری از دو واحد تولیدی دارویی در تویسرکان در دهه فجر

تخصیص 64 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مختلف اشتغالزایی در تویسرکان/بهره برداری از دو واحد تولیدی دارویی در تویسرکان در دهه فجر
فرماندار تویسرکان از تخصیص 64 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای طرح های متنوع اشتغالزایی در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حبیب مومیوند» بعدازظهر روز گذشته در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: 47 مورد از 70 طرح اشتغال روستایی در استان از آن تویسرکانی ها است که برای این طرح ها بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و همچنین در حوزه کشاورزی ینز بیش از 12 میلیارد  تومان تسیهلات اختصاص یافته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی از تخصیص 64 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای طرح های متنوع اشتغالزایی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: رفتن به سمت توسعه گلخانه ها، سرشاخه کاری گردو در راستای مقاوم سازی درختان در برابر سرمازدگی و یا آفات دیگر و همچنین توسعه کشت های کم آب بر همه و همه با هدف توسعه حوزه بخش کشاورزی انجام شده است.

,

فرماندار تویسرکان افزود: با توجه به فعالیت بیش از 14 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی، سعی بر آن است تا با ارائه تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی، شاهد بهره وری بیشتری در این حوزه باشیم.

,

دهه فجر امسال و بهره برداری و کلنگ زنی از 25 طرح عمرانی در تویسرکان

, دهه فجر امسال و بهره برداری و کلنگ زنی از 25 طرح عمرانی در تویسرکان,

مومیوند با تأکید بر اینکه می طلب تا جشن های یروزی انقلاب با محوریت مردم انجام شود، در ادامه عنوان کرد: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد بهره برداری و یا کلنگ زنی 25 طرح عمرانی با اعتباری معادل 79 میلیارد تومان هستیم.

,

بهره برداری از دو واحد تولیدی دارویی در تویسرکان در دهه فجر

, بهره برداری از دو واحد تولیدی دارویی در تویسرکان در دهه فجر,

وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر سال جاری دو واحد تولید دارویی به بهره برداری می رسد و البته طرح های توسعه ای چند واحد تولیدی دیگر نیز در این دهه افتتاح می شود و همچنین بهره برداری از طرح دو بانده کردن محور تویسرکان ـ کنگاور تا سه راهی فرسفج را هم در پیش داریم.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه