اخبار داغ

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)؛

دیدار مسئولین با پرستاران بیمارستان سیدالشهدا شهرستان فارسان +تصاویر

دیدار مسئولین با پرستاران بیمارستان سیدالشهدا شهرستان فارسان +تصاویر
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، جمعی از مسئولین شهرستان فارسان با بیماران و پرستاران بیمارستان سیدالشهدا این شهرستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیرغار، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، جمعی از مسئولین شهرستان فارسان با بیماران و پرستاران بیمارستان سیدالشهدا این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام یوسفی رئیس شورای هماهنگی،فرماندار و معاون فرماندار فارسان،سرهنگ پاسدار مسلم آذریان جانشین سپاه فارسان،سرگرد پاسدار فرشید امیریان فرمانده حوزه ادارات بسیج شهرستان رئیس بیمارستان ، شهردار شهر فارسان و جمعی از مسئولین ادارات حضور داشتند، با تقدیم شاخه گل از زحمات شبانه روزی پرسنل پرستاری و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیرغار,  پیرغار,
,
,

 

,

, ,


رئیس بیمارستان  شهرستان فارسان گفت:  پنجم جمادی الاول خجسته میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) اسوه مهربانی، صبر و تقواکه به شایستگی به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای قدردانی و ارج نهادن به مقام والای پرستاران و زحمات شبانه روزی آنان در تسکین آلام بیماران است.
 
دکتر هادی تقوی نژاد افزود : نام گذاری این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.

,
,
,
,

 

,


 
وی تصریح کرد: همراهی جامعه پرستاری درعرصه های مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس، شاهدی محکم بر تعهد و تاسی این گروه فرهیخته به بزرگ بانوی صبر و استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) می باشد.
 
وی بیان داشت: جامعه پرستاری بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت کشور هستند.پیشبرد سیاست های کلان سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت مسلما بدون همکاری و همدلی این قشر زحمتکش میسر نمی شد.
 
تقوی نژاد در پایان گفت: اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، ضمن تبریک این مناسبت خجسته به همکاران پرستار از درگاه ایزد سبحان سلامت و توفیق روزافزون آنان را در جلب رضای خالق یکتا خواستارم .

, ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه