اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان :

آموزش و پرورش فارسان رتبه برترشوراها را کسب کرد

آموزش و پرورش فارسان رتبه برترشوراها  را کسب کرد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: این شهرستان در بین شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری رتبه برتر را در زمینه شوراهای آموزش و پرورش کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش  پیرغار، داراب احمدی مدیر آموزش و پرورش فارسان از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان فارسان به دلیل اهتمام در کار و برگزاری جلسات منظم در طول سال تقدیر و تشکر نمود، و این موفقیت را مرهون تلاش و کوشش این عزیزان دانست.

وی تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش مهمترین مرجع در خصوص برنامه ریزی برای حوزه آموزش است که علاوه بر حضور مسئولان آموزش و پرورش هر استان، شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی و حتی اشخاص حقیقی در این شورا عضویت دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان با بیان چگونگی فعالیت شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش در هر شهرستان متشکل از فرماندار، شهردار، شورای شهر، ریاست شورای شهرستان، رئیس اداره آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیاء و شورای معاونان آموزش و پرورش است که با برگزاری جلسات سعی می‌کنند بهترین‌ راهکارها را برای رفع مشکلات پیش‌روی آموزش وپرورش شهرستان انتخاب کنند.

احمدی با تأکید بر اهمیت مشارکت اظهار داشت: مشارکت پلی بین هدف و عمل است، در واقع ما برای اینکه به هدف دلخواه برسیم باید مشارکت داشته باشیم، شوراها یک پل ارتباطی بین هدف و عمل هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت باید در خانواده‌ها پی‌ریزی شود، باید روحیه مشورت را در خانواده‌ها تقویت کنیم؛ زیرا وقتی دانش‌آموز با آمادگی نسبی وارد محیط مدرسه می‌شود، با کمک مربیان و اولیاء مدرسه می‌توان این روحیه مشارکت‌پذیری را در آن‌ها گسترش و بسط داد، که نتیجه آن ورود دانش‌آموز به جامعه با جنبه اجتماعی بالاست.

لازم به ذکر است طاهری فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فارسان لوح سپاس از دستان استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش دریافت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه