اخبار داغ

گزارشی از بازوان پر توان جامعه؛

پیشگامی سمن ها در روستاهای حاشیه شهر/ توزیع بسته های ورزشی در مدارس حاشیه سراوان+ تصاویر

پیشگامی سمن ها در روستاهای حاشیه شهر/ توزیع بسته های ورزشی در مدارس حاشیه سراوان+ تصاویر
انجمن نشاط آوران جوان مکران شهرستان سراوان به دانش آموزان مدرسه دخترانه روستای دشتوک بسته ورزشی اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ سازمان مردم نهاد نشاط آوران جوان مکران در راستای اهداف ورزشی سمن و خط مشی این انجمن که به ترویج ورزش همگانی تاکید دارد، لوازم ورزشی و سرگرمی به دختران مدارس روستای دشتوک اهداء کرد.
در روز جشن غذای دبستان دخترانه روستای دشتوک با حضور اعضای سمن نشاط آوران تعدادی طناب بازی، حلقه بازی، راکت بدمینتون و توپ فوتبال به این مدرسه و دانش آموزان آن اهداء شد.
همچنین نحوه صحیح بازی توسط اعضای سمن به این دانش آموزان آموزش داده شد و دانش آموزان با هم بازی کردند و‌ یک روز شاد و مفرح در اذهان این کودکان رقم خورد.
عبد الصمد ناظری دبیر انجمن مردم نهاد نشاط آوران جوان مکران در گفت و گو با شستون با بیان اینکه ورزش از عامل های مؤثر در ایجاد شادابی و سلامتی افراد است، اظهار کرد:  چه بسیار خوب است که این امر مهم از دوران نونهالی و از مدارس شروع شود تا دانش آموزان بتوانند از لحاظ جسمی و روحی سرحال تر باشند، تا هم بهتر درس بخوانند و هم مدارس سالم تر و شاداب تری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید ورزش دانش آموزان جدی گرفته شود، افزود: بنیاد و پایه آنها از دوران مدرسه شروع می شود و آگاهی و توجه خاص معلمان و مربیان ورزش، می تواند دانش آموزان را در مسیر درست و شکوفایی استعدادهایی که دارند سوق دهند.
دبیر انجمن مردم نهاد نشاط آوران جوان مکران ادامه داد: به همین منظور و با توجه به پروانه فعالیت سازمان مردم نهاد نشاط آوران جوان مکران که در عرصه اجتماعی و ترویج ورزش همگانی است، تمام سعی و تلاش اعضای این انجمن بر این بود تا اهداف سمن پیاده شود و با توجه به پایین بودن بودجه آموزش و پرورش و عدم اختصاص وسایل ورزشی و سرگرمی در مدارس، تصمیم بر آن گرفته شد که در آینده با اهدای وسایل ورزشی به مدارس حاشیه شهر سراوان بتوانیم کمکی در امر آموزش و ورزش شهرستان کرده باشیم.
ناظری خاطر نشان‌کرد:این طرح در ماه های آینده در مدارس ابتدایی حاشیه شهر سراوان که معلم ورزش ندارند همراه با آموزش چند رشته ورزشی به دانش آموزان توسط اعضای سمن نشاط آوران جوان مکران اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
, شستون,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه