اخبار داغ

طنزنامه؛

کاش روحانی رئیس‌جمهور می‌شد

کاش روحانی رئیس‌جمهور می‌شد
آقای روحانی‌ ای کاش به عقب برمی‌گشتیم و ما به جای رئیس‌جمهور فعلی به شما رای می‌دادیم، صد حیف و خیلی حیف که شما نامزد نشده بودید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، پس از گفت‌وگوی رضا رشیدپور با حسن روحانی، مردم ایران نامه سرگشاده‌ای را خطاب به روحانی منتشر کردند:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

جناب آقای روحانی، کارشناس محترم صدا و سیما، سلام

مصاحبه زیبا، جذاب و صد البته دلسوزانه شما را از تلویزیون دیدیم، ما مدتی است که برنامه‌های کارشناسانه شما را از تلویزیون دنبال می‌کنیم.

کاش می‌دانستیم این رئیس‌جمهور بی‌خیال ایران چه کسی است که نسبت به تذکرات مکرر و پی در پی شما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

از اینکه رشیدپور، مجری اَجیر شدۀ صدا و سیما، با پرسش‌های تلخ، خاطر شما کارشناس عزیز را مکدر کرده است، جمیع ملت ایران از شما پوزش می‌طلبد و آرزو می‌کند کاش خاطر رئیس‌جمهور مکدر می‌شد، درد و بلاتون اصلاً بخوره تو فرق سرمون.

جناب روحانی! کاش در کشور ما چهار تا کارشناس درست و درمون مثل شما وجود داشت، تا با تحلیل دقیق و منطقی اوضاع راهکارهای اساسی به رئیس‌جمهور ارائه می‌دادند، دریغا که کشور ما از همچون ظرفیتی بی‌بهره است.

آقای روحانی! کاش مسئولان دولتی، به ویژه رئیس‌جمهور، شما را سرلوحه و الگوی خود قرار می‌داد و اندکی برای رفاه عمومی تلاش می‌کرد.

کارشناس روحانی! پاسخ‌های دندان‌شکن شما به سوالات مسخره رشیدپور مجری مزدور دولت، جگرمان را حال اساسی بخشید، به نظر می‌رسد که رشیدپور قصد تخریب شخصیت کارشناس محور شما را داشت، اما با زیرکی خاص و هوشیاری بی‌نظیر شما، این توطئه شوم در نطفه خفه شد.

از اینکه شما کارشناس زبردست، مشکل قوطی کبریتانه مسکن مهر را به رخ رئیس‌جمهور کشیدید و سبب شدید که او دیگر به مسکن مهرهایی که در بیابان و به اندازه یک قوطی کبریت ساخته شده است امکانات بیهوده ندهد، کمال سپاسگزاری را داریم.

آقای روحانی! امیدواریم رئیس‌جمهور با دیدن این برنامه و بهره‌گیری از راهکار ارائه شده از سوی شما یعنی جایگزینی ماشین سبک با ماشین سبک جدید و ماشین سنگین با ماشین سنگین جدید، به هوش فوق‌العاده شما ایمان بیاورد و از شما که بسیار به زیر و بم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مسلط هستید، یاری بطلبد.

کارشناس عزیز! از اینکه شما با بی‌تفاوتی تمام نسبت به برجام؛ درس بزرگی به رئیس‌جمهور دادید متشکریم.

آقای روحانی‌ ای کاش به عقب برمی‌گشتیم و ما به جای رئیس‌جمهور فعلی به شما رای می‌دادیم، صد حیف و خیلی حیف که شما نامزد نشده بودید.

آقای روحانی! از شجاعت بی‌نظیر شما در قول دادن بسیار لذت بردیم، متاسفانه رئیس‌جمهور تنها به وعده دادن بسنده می‌کنند، اما قول‌های شما کارشناس نخبه، روح تازه‌ای در پیکر بی‌جان ملت ایران دمید.

باز هم در آخر اذعان می‌کنیم اگر شما رئیس‌جمهور بودید قطعاً ما خوشبخت می‌شدیم، اما به قول شاعر که از اولش گفت: ما و این همه خوشبختی محاله، پس بی‌خیال می‌شویم.

فداتون، ملت ایران
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه