اخبار داغ

نارضایتی ساکنان شهرک امام حسین یاسوج از ایجاد مزاحمت سگ های ولگرد/ وعده شهرداری یاسوج عملیاتی نشد

نارضایتی ساکنان شهرک امام حسین یاسوج از ایجاد مزاحمت سگ های ولگرد/ وعده شهرداری یاسوج عملیاتی نشد
ساکنان شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج از ایجاد مزاحمت سگ های ولگرد برای مردم این نقطه از شهر اظهار نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکنان این منطقه در گفت و گو با صبح زاگرس  اظهار کردند: تعداد زیادی از سگ های ولگرد به طور شبانه روز در این منطقه جولان می دهند که این امر علاوه بر ایجاد ترس و وحشت مردم موجب ایجاد مزاحمت شدید در شب برای ساکنان مجتمع های مسکونی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: در حوالی حسینیه امام علی (ع) در شهرک امام حسین (ع) قبلا کانکس خالی ای وجود داشت که سگ های ولگرد در آن جمع می شدند اما مدتی است این کانکس را از گچ و سیمان پر کرده اند و به نوعی سگ های ولگرد نیز آوراه شده اند.

,

این شهروند ساکن در یکی از مجتمع های شهرک امام حسین یاسوج ابراز داشت: سگ های ولگرد پوست مرغ و پوست ها و امعا و احشای بز و گوسفند را به واحدهای مسکونی این شهرک منتقل می کنند و در پارکینگ ها را محل امنی برای اقامت خود گزیده اند.

,

این شهروند یاسوجی افزود: به دلیل سردی هوا برخی از سگ های ولگرد زیر خودروها در پارکینگ و بیرون از پارکینگ می خوابند و وضعیت تاسف باری را در شهرک امام حسین (ع ) بوجود اورده اند.

,

وی بیان کرد: در نیمه شب سگ های ولگرد شروع به پارس می کنند که واقعاً رنج آور است و خواب و آرامش را بر ساکنان این منطقه حرام کرده اند.

,

این فرد به نمایندگی از ساکنان شهرک امام حسین (ع) از مسئولان استان و شهرداری یاسوج خواست تا این موضوع را رسیدگی و برای رهایی شهروندان از شر سگ ها ولگرد  چاره اندیشی کنند.

,
, ,

در نقاط مختلف شهر یاسوج از جمله بلوار عدل و خیابان جمهوری یاسوج نیز سگ های ولگرد در سطح پارک ها و خیابان ها جولان می دهند.

,

اواخر آذرماه امسال نیز شهردار یاسوج  ازجمع آوری و عقیم سازی حیوانات ولگرد خبر داد و با تاکید بر حفظ حقوق حیوانات از اجرای طرح زنده گیری و جمع آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر خبر داد و گفت: با همکاری سازمان های متولی این اقدام در راستای تأمین آسایش و سلامت شهروندان صورت می‌گیرد.

,

نستهن مقدم ابراز داشت :جولان سگهای ولگرد علاوه بر اینکه می تواند خطر بهداشتی برای شهروندان داشته باشد باعث رعب و وحشت در بین ساکنان شهر نیز می شود.

,

از زمان این اظهارات توسط شهردار حدود یک ماه و اندی می گذرد اما گویا تاکنون شهرداری یاسوج برای جمع اوری سگ های ولگرد در نقاط مختلف این شهر اقدامی انجام نداده است و شهروندان نیز همچنان منتظر اقدام مناسب از سوی نهادهای متولی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه