اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

گفتمان اقتصاد مقاومتی باید در خانواده‌ها جریان‌سازی شود

گفتمان اقتصاد مقاومتی باید در خانواده‌ها جریان‌سازی شود
فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه گفتمان اقتصاد مقاومتی به‌مراتب از اصل اقتصاد مقاومتی بیشتر است، گفت: این گفتمان باید در خانواده‌ها جریان‌سازی شود که نقش اصحاب رسانه در این زمینه می‌توانند مهم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حسین افشاری صبح امروز در نشست کمیته فرهنگی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی رشته جدیدی از اقتصاد نیست، اظهار کدر: درواقع مقاومتی رویکردی برای اقتصاد است و همان دخل‌وخرج باید به‌گونه‌ای باشد که ب صورت مستقل عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به صفات اقتصادی مقاومتی ازجمله درون‌زا بودن آن، گفت: اقتصادی که بتواند در مقابل تغییرات تاب‌آوری داشته باشد، مقاوم‌تر است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد به تحریم‌های دوران ریاست جمهوری اوباما اشاره‌ای کرد و گفت: در آن زمان که تحریم‌ها فلج‌کننده‌تر بود، این نظام از پای درنیامد و قطعاً با تحقق اقتصاد مقاومتی و پرداختن به آن از سوی مردم تحریم‌های امروز ترامپ معنایی ندارد.

,

ویی بابیان اینکه ما در تأمین نیازهای اساسی جامعه وابستگی به کشورها نداریم، گفت: به همت دولت تدبیر کالاهای گروه 6 نیز از وابستگی درآمده است.

,

افشاری با اشاره به اینکه در استان همدان به ازای هر 25 الی 30 خانوار یک مغازه خواربارفروشی وجود دارد، گفت: به همین دلیل است که درآمد خواربارفروشی‌ها مناسب نیست و اگر بتوانیم یک فروشگاه بزرگ ایجاد کیم، به نفع تر است.

,

وی جریان سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی را در خانواده‌ها یک امر ضروری است، گفت: اگر بتوانم با توجه به بحرانی بودن آب منطقه استفاده درست و مصرف بهینه از آن را در خانواده‌ها ایجاد کنیم، خود یک گفتمان سازی است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد  این اقتصاد شاخه و برگ‌های زیادی دار د که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: لازم است که مردم اسدآباد نیازهای خود را از شهرستان خرید کنند تا هم با ایجاد درآمدی برای همشهریان از هزینه‌های اضافی به دیگر شهرها کاسته شود.

,

وی با تأکید بر اصلاح  فرهنگ‌ها، گفت: گفتمان اقتصاد مقاومتی به‌مراتب از اصل اقتصاد مقاومتی بیشتر است  که در این زمینه اصحاب رسانه می‌توانند جریان سازی کنند.

,

افشاری تأکید کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تمام خریدهای اداری از خود شهرستان صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه