اخبار داغ

اولین همایش طلاب و روحانیون در مواجهه با آسیب های اجتماعی در قروه برگزار شد

اولین همایش طلاب و روحانیون در مواجهه با آسیب های اجتماعی در قروه برگزار شد
اولین همایش طلاب و روحانیون در مواجهه با آسیب های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در مجتمع نور شهرستان قروه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر نخستین همایش طلاب و روحانیون در مواجهه با آسیب های اجتماعی شامگاه روز گذشته در مجتمع نور شهرستان قروه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام حسن بابائیان امام جمعه قروه و مسئول برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی  در جامعه و مسائلی که روحانیون درگیر آن شده اند و همچنین یافتن راهکار مناسب برای کاهش این مشکلات اجتماعی برگزار شده است.

,

وجود معرفت اسلامی در ایران ، دلیل هجوم دشمن به این کشور اسلامی است 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت با بیان اینکه وجود معرفت اسلامی در ایران ، دلیل هجوم دشمن به این کشور اسلامی است ، گفت : دلیل این که  امروزه جهان کفر و دشمنان به اسلام حمله می کنند و ایران را مورد هجوم قرار داده اند دانستن این مطلب است که ایران کانون معرفت اسلامی در جهان است

,

وی افزود: امروز برخی جریانات ضد اسلامی در فضای مجازی و با ابزارهای گسترده و پیشرفته هجمه بی رحمانه و سنگینی بر پیکر حق و حقانیت وارد کرده اند و شرایط برای مسلمانان سخت تر است و باید با عقلانیت و شناخت به مقابله با این دشمنان پرداخت .

,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین غیاث الدین محمدی افزود : امروز تکلیف و رسالت روحانیون و طلاب هزار بار سنگین تر از گذشته است چراکه دشمن با ابزار ویژه به میدان آمده است و باید چهره به چهره مبانی اسلام و اصول دین را به مردم منتقل کرد و توضیح داد و اعتقادات اسلامی را زنده نگه داشت و باید توجه داشت که در حوزه های علمیه  عقلانیت ، تزکیه و تربیت نفس باید در اولویت آموزش باشد چرا که مؤمن باید با عقلانیت در مقابل توطئه دشمن بایستد و دیگران را راهنمایی کند .

,

وی با اشاره به روش های پیچیده ای که دشمن برای ضربه زدن به دین ، مبانی دینی و اعتقادی افراد جامعه به کار می گیرد ، عنوان کرد : امروز دشمن تلاش می کند که جوان ما را دین گریز کند و تغییر دین و مذهب یک نقشه شوم است که دشمنان به طور ویژه روی آن تاکید می کنند.

,

وی ادامه داد: باید بدانیم که دشمن آسیب های ما را رصد می کند و بر اساس آن برنامه ریزی می کند که بر علیه ما اقدام کند و به ما ضربه بزند و باید همه ما در این خصوص هوشیار باشیم و احساس تکلیف کنیم . 

,

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین غیاث الدین محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان ، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور ، حجت الاسلام والمسلمین بیگلری دادستان دادگاه ویژه روحانیت غرب کشور ، حجت الاسلام والمسلمین کرمی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت الاسلام والمسلمین عربیان مدیر کل حوزه های علمیه استان کردستان روحانیون و طلاب خواهر و برادر شهرستان قروه در مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی شهر قروه برگزار شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه