اخبار داغ

تهدید توییتری دموکرات‌ها توسط ترامپ

تهدید توییتری دموکرات‌ها توسط ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا در جدید‎ترین توئیت خود از اصلاح قانون مهاجرت به عنوان ابزاری برای تهدید دموکرات‎ها و واداشتن آنها به تامین مالی دیوار مکزیک استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی توئیتری، بار دیگر به ابزار تهدید متوسل شد تا دموکرات‌ها را به پذیرش خواسته‌هایش وادار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این پیام نوشت: «چاک شومر» به ویژه بعد از شکست تحقیرآمیزش به خوبی می‌داند که اگر دیواری در کار نباشد، طرح مهاجرتی «داکا» هم وجود نخواهد داشت. ما باید به خاطر مردم بزرگمان هم که شده، از امنیت و اطمینان و همچنین ارتشی قوی برخوردار باشیم!

,

گفتنی است شومر رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا است که روز گذشته همزمان با پایان تعطیلی ۳ روزه دولت فدرال، از تغییر رویکرد حزب متبوع خود مبنی بر همراهی با ترامپ برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی مکزیک خبر داد.

,

وی علت این تغییر رویکرد را عدم پایبندی ترامپ به مذاکرات ۲ جانبه‌ای عنوان کرد که جمعه گذشته بین آنها انجام شد و گفت: قرار است همه چیز را از اول و بر مبنای پایه جدیدی شروع کنیم و گزینه تامین مالی ساخت دیوار، دیگر روی میز مذاکره نیست.

,

گفتنی است دموکرات‌ها اصرار داشتند مسئله مهاجرت نیز در روند مذاکره برای پایان دادن به تعطیلی ۳ روزه دولت گنجانده شود حال‌آنکه کاخ سفید به نیابت از جمهوریخواهان هرگونه مذاکره پیرامون این موضوع را به بعد از خاتمه تعطیلی موکول کرد.

, .,

برنامه داکا یا حمایت از جوانان مهاجر بدون مدرک، از حدود ۸۰۰ هزار نفر در آمریکا حمایت می‌کند و برایشان مجوز کار موقت می‌گیرد و به آنها خدمات تحصیلی ارائه می‌دهد.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه