اخبار داغ

رئیس اداره راهداری بانه:

محور بانه - سقز "گردنه خان" بازگشایی شد / تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است

محور بانه - سقز "گردنه خان" بازگشایی شد / تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است
رئیس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای بانه از بازگشایی محور بانه - سقز که شامگاه گذشته بدلیل بارش برف و کولاک تردد در آن فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"انور طاهایی" رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بانه، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته تردد در گردنه خان در محور اصلی بانه - سقر بدلیل بارش برف و کولاک شدید به سختی صورت می گرفت و عبور و مرور وسائط نقلیه فقط با زنجیر چرخ در این مسیر امکان پذیر بود که با تلاش پرسنل اداره راهداری شهرستان بانه مستقر در راهدارخانه گردنه تا صبح روز چهارشنبه، چهارم بهمن برف روبی و نمک پاشی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

 

,

وی افزود: بارش برف در گردنه خان بانه که با کولاک همراه بود کار را برای نیروهای راهداری سخت کرده بود چرا که بلافاصله پس از پاکسازی مسیر، کولاک مجددا  برف های اطراف جاده و کوه ها را وارد جاده می کرد.

,

رئیس اداره راهداری بانه تصریح کرد : خوشبختانه بارش ها قطع شده و هم اکنون تردد در محور بانه - سقز " گردنه خان" بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است.

,

وی از شهروندان و مسافران خواست در صورت تردد در محور بانه - سقز حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و نسبت به سالم بودن برف پاک کن خودروها و بخاری خودروی خود اطمینان حاصل  کنند.



,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه