اخبار داغ

نامه سرگشاده شهروند شبستری به وزیر راه وشهرسازی

نامه سرگشاده شهروند شبستری به وزیر راه وشهرسازی
در پی حوادث مختلف و جانباختن تعدادی از شهروندان در جاده های شهرستان شبستر یکی از شهروندان با صدور نامه ای سرگشاده خواستار رسیدگی وزیر راه و شهرسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز،در پی حوادث مختلف و جانباختن تعدادی از شهروندان شهرستان شبستر در جاده های این شهرستان یکی از شهروندان سیسی از توابع شبستر با صدور نامه ای سرگشاده خواستار رسیدگی وزیر راه و شهرسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهر سازی
با سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و با احترام به محضر همه خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی ایران جناب آقای وزیر این دردنامه را به دنبال حوادث اندوهناک و غم بار تصادفات پی درپی  در  محورجاده صوفیان –شبستر –تسوج که به کشته شدن جمعی از عزیزان همشهری ما می انجامد، اظهار داشته و مطالبی چند و قابل تامّل را به سمع ونظر حضرت عالی بیان می دارم .

,
,
,


1.در محورهای مواصلاتی شهرستان شبستر قربانگاهی است به نام جاده ی مرگ با جاده ای پرتردد، که نقاط مختلف شهرستان را به مرکز شهرستان و  تبریز، صوفیان، مرند ،سلماس وشهرها و روستاهای اطراف متصل می کند.

,
,


2.سالهاست تصادفات و حوادث ناگوار در این مسیر پر تردد اتفاق می افتد ومتاسفانه سالانه بیشتری از خانواده ها و همشهریان عزیز در اثر از دست دادن عزیزترین افراد در راه بی توجهی و بی کفایتی مسئولین مربوطه عزادار و داغدار  می شوند وهمواره این جاده مرگ قربانی می گیرد .

,
,


3.جناب آقای وزیر نمی دانم در زندگی با مرگ عزیزی از عزیزانت در اثر تصادف جاده ای مواجه شده و داغدار گشته اید یا نه ؟ولی همشهریان من شاهد فوت و از دست دادن عزیزان خود در جاده ای می باشند  که حضرتعالی متولی اداره آن هستید .

,
,


4. از گذشته دور تلاشهایی برای ایمنی و اصلاح این جاده جهنمی انجام گرفته و مردم  قدرشناس منطقه همواره قدردان مسئولین زحمت کش بوده و دعاهایشان همیشه بدرقه راهشان می باشد .لیکن اگر در جهت ایمن ساختن و اصلاح این مسیر به موقع و بصورت کارشناسی و استاندارد در دستور کار قرار می گرفت ،شاهد و نظاره گر از دست دادن دانشجویان و مادران و پدران و همشهریان عزیز و داغدار شدن مردم این شهر نمی گردیدیم .و اشک هیچ مادری را به خاطر مرگ فرزندش در این جاده جهنمی جاری نمی دیدیم و شاهد غمگینی و عزاداری هیچ عروس و دامادی را در شب عروسیشان نبودیم. 

,
,


5. آقای وزیر، سالهاست اهالی این شهرستان با جانکاه ترین حوادث مواجه است و خورشید هر روز طلوع می کند اما مردم این شهر غروب زندگی بهترین عزیزانشان را نظاره گر هستند .شهروندان این منطقه تا کی باید شاهد حوادث تلخ و از دست دادن عزیزان خود در این مسیر پر خطر و غیر استاندارد باشند.

,
,


6.جناب آقای وزیر، اخیراً تقاطع درحال احداث سه راهی شهر سیس که مدتی است تعطیل گردیده،حوادث ناگوار را در خود متمرکز ساخته و شاهد حوادث تلخ و جانکاه را در این محل هستیم.  این پل در حال ساخت تعطیل شده ،به نظر برخی کارشناسان از وضعیت استاندارد مطلوبی برخوردار نیست . دستور جنابعالی در بازنگری نقشه این محل و تبدیل آن به میدان و محل تردد مناسب و استاندارد و نیز دستور تسریع در بازسازی جاده های مواصلاتی شهرستان ودوبانده کردن جاده شبستر-سلماس ازحوادث ناگوار خواهد کاست و کمترین هدیه برای خشنودی خانواده های داغدار و اهالی این شهرستان خواهد بود. و تا ابد قدردان و سپاسگزارخواهیم بود از اینکه جاده جهنمی و پر خطر به جاده ایمن و استاندارد تبدیل گردد.

,
,


ومن الله التوفیق
م-ن-سیسی    

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه