اخبار داغ

فقط به‌‌خاطر چند نرده؛

امام جمعه تبریز دستور داد، مردم پیام دادند!

امام جمعه تبریز دستور داد، مردم پیام دادند!
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی به آقا قول داده بود خبرهای خوبی از آذربایجان‌‌شرقی خواهد شنید و حالا این وعده خود را محقق کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، خبر کوتاه، ساده و امیدوار کننده‌‌ای بود؛ «با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نرده‌هایی که در داخل مصلی امام(ره) صف مسئولین از مردم را در نماز جمعه جدا می‌کرد، برداشته شد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

دیروز که این خبر را دوستان مطلع از دستور به حقیر رساندند، خشنود شدم و از آنجایی که می‌‌دانستم مردم نیز از این اقدام امام جمعه‌‌شان خرسند می‌شوند، در اثناء جلسه‌‌ای این خبر کوتاه را تنظیم و منتشر کردم، دیری نگذشت که این خبر در اکثر قریب‌‌ به‌اتفاق رسانه‌‌ها بازتاب یافت تا برایم اهمیت موضوع آشکار شود اما باز هم فکر می‌‌کردم جذابیت خبر موجب شده تا سایر رسانه‌‌ها از کنار دستور امام جمعه تبریز به سادگی عبور نکنند.

,

اما وقتی واکنش‌‌های توئیتری و تعدد کامنت‌های کاربران فضای مجازی را در صفحات اینستاگرام دیدم، تازه دو گرانی‌‌ام افتاد چرا مردم از برداشته شدن چند نرده اینگونه خوشحالی می‌کنند و گلایه‌‌هایی که آنان توأم با تحسین اقدام حجت‌‌الاسلام آل‌‌هاشم از سایر مسئولان نظام می‌‌کردند، ابعاد قضیه را شفاف‌‌تر می‌‌کرد.

,

برای همین هم امروز صبح که با تاکسی می‌آمدم وقتی راننده با انتقاد از مشکلات جاری کشور با همان زبانِ شیرین خود گفت: «بیدانا آل‌‌هاشم کیشیدی»، از این سخن او متعجب نشدم.

,

از طرفی به‌‌خاطر وجود چنین شخصیتی در آذربایجان که اینگونه فاصله‌‌ها را کم می‌‌کند خرسندم و از سویی دیگر به حال برخی از مسئولان انقلابی که چهار دهه از آن می‌‌گذرد تاسف می‌‌خورم. حجت‌الاسلام آل‌‌هاشم با حضور در مترو و اتوبوس، دیدار صمیمی با دانشجویان و بازدید از محلات پایین شهر، هیئت‌‌ها و صبحانه‌‌خوری با طلاب در حال بدعت‌‌شکنی است و نه‌‌تنها به‌‌جوانان بلکه به مسئولان رده‌‌بالا نیز رسم چگونه زیستن را می‌‌آموزد.

,

مردم از این خوشحال‌‌اند که از روز جمعه دیگر چند مدیرکل نهادهای کوچک و بزرگ از درب ویژه وارد نمی‌‌شوند تا در آنور نرده‌‌ها برای مردمی که خدمت‌گزارشان هستند ژست بگیرند! این تازه اول راه است و صدها بدعت دیگر است که نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی باید بشکند تا دل ملت به انقلاب و مسئولان نزدیک‌‌تر شود.

,

اینکه مردم به‌‌خاطر حذف چند نرده در پوست خود نمی‌‌گنجند، عمق فاجعه را می‌رساند، فاجعه‌‌ای که ترجیح می‌‌دهم ابعاد و پیامدهای آن را شرح ندهم تا مسئولان خود در آن درنگی کنند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه