اخبار داغ

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز؛

بخش شیمی‌درمانی بیمارستان محلاتی راه اندازی شده است/ انجام 1500 عمل جراحی ماژول در ماه

بخش شیمی‌درمانی بیمارستان محلاتی راه اندازی شده است/ انجام 1500 عمل جراحی ماژول در ماه
اسدی گفت: به تازگی بخش شیمی‌درمانی راه اندازی شده و دستگاه محیطی آنژیو گرافی قلبی اضافه گشته و بخش مردان 1 بازسازی و تخت‌های سوختگی نیز دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در تشریح خدمات و بخش‌های مختلف بیمارستان شهید محلاتی، اظهار داشت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز با بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی جراحی داخلی شامل جراحی قلب، جراحی عمومی، جراحی توراکس،جراحی‌های سرطان، چشم‌پزشکی، گوش و حلق و بینی و شیمی درمانی با حضور تمامی همکاران تخصص و فوق تخصص رشته‌های مختلف فعال می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: این بیمارستان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد و تمام تجهیزات پزشکی، ساختمانی و سیستم‌‌‌‌های رفاهی بیماران کاملا بازسازی و نوسازی شده است و سعی بر این داریم که بیماران با ایمنی تمام پروسه درمان را سپری کنند.

,

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز در خصوص بخش‌های جدید این بیمارستان، عنوان کرد: به تازگی بخش شیمی‌درمانی راه اندازی شده و دستگاه محیطی آنژیو گرافی قلبی اضافه گشته و بخش مردان 1 بازسازی و تخت‌های سوختگی نیز دایر شده است.

,

وی افزود: همچنین در خصوص رفاه کارکنان سیستم پخت‌وپز و سالن سرو غذا به روزرسانی شده و سعی بر این بوده هم وضعیت محیط بیمارستان و هم رضایت‌مندی بیماران افزایش یافته و خوشبختانه به این هدف نیز رسیده‌ایم.

,

اسدی در خصوص تعداد جراحی‌های انجام گرفته در این بیمارستان توضیح داد: ماهانه در حدود 1500 عمل جراحی که اکثرا ماژول می‌باشند، حدود 50 عمل جراحی قلب و دریچه قلب 300 تا 400 آنژیوگرافی قلبی و همچنین بالای 4000 نفر مراجعه به درمانگاه و پاراکلینیک داشته‌ایم و اورژانسمان نیز جز اورژانس‌های فعال شمالغرب کشور می‌باشد.

,

وی تاکید کرد: در بیمارستان شهید محلاتی باتوجه به رعایت اعتبارات بخشی و بهبود کیفیت خدمات کادر درمانی سعی بر رعایت ایمنی بیماران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه