اخبار داغ

مشکلات مهرشهر میرجاوه همچنان ادامه دارد؛

نیشتر بی تدبیری بر زخم های مهرنشینان/غربت مسکن مهر زیر غبار غفلت مسئولین

نیشتر بی تدبیری بر زخم های مهرنشینان/غربت مسکن مهر زیر غبار غفلت مسئولین
عدم آسفالت خیابان ها و معابر مسکن مهر میرجاوه باعث شده تا ساکنین این منطقه از گرد و خاک ایجاد شده از تردد اتومبیل ها در خیابان های خاکی گله مند باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری لادیز؛مسکن مهر را می‌توان از پرماجراترین پروژه‌های چند سال اخیر دانست که با وجود نارضایتی مکرر مالکان آنها اما تاکنون مسئولان در قبال رفع مشکلات بی‌شمار آن زیر بار نرفته و از طرق مختلف مشکلات را منکر می شوند، با روی کار آمدن دولت یازدهم، مسکن مهر به سیبل بی دفاعی برای حمله منتقدان تبدیل شد و مسئولان به جای حل مشکلات مهرنشینان، مشکلات را دستاویزی برای تخریب دولت قبل قرار دادند و در این میان ساکنین مهر نشینان مجبور هستند رنج بی پایان مشکلات دنباله دار مسکن مهر را تحمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر شهرستان میرجاوه از سال 88 آغاز شد تا دو هزار واحد مسکن مهر آماده و تحویل متقاضیان شود و جمع کثیری از مردم شهرستان مرزی میرجاوه از نعمت مسکن برخوردار شوند اما علی رقم تکمیل و تحویل بسیاری از واحدها، ساکنان آن با مشکلات زیادی از جمله عدم محوطه سازی، در برخی از فاز های این طرح و کوچه ها و معابر خاکی و بدون آسفالت روبرو هستند.

,

عدم آسفالت خیابان ها و معابر مسکن مهر میرجاوه از سوی بنیاد مسکن باعث شده تا ساکنین این منطقه از گرد و خاک ایجاد شده از تردد اتومبیل ها در خیابان های خاکی گله مند باشند ازسوی دیگر عدم وجود سرعت گیر در خیابان های مسکن مهر باعث شده تا سرعت زیاد خودروها جان ساکنین مسکن مهر را به خطر بیندازد.

,

به تازگی شهرداری میرجاوه به دنبال اعتراض مردم مبنی بر سرعت زیاد خودروها در معابر مسکن مهر برای کاهش مشکلات مهرنشینان به جای ایجاد سرعت گیر برای جلوگیری از تصادفات در این محله، اقدام به تیغه کشی خیابان و ایجاد سدی برای کاهش سرعت خودروها در خیابان 40 متری مسکن مهر بین فاز یک و فاز دو کرده است که این ابتکار نه تنها مشکلات مردم مسکن مهر را کاهش نداده بلکه مشکلی بر مشکلات آنان افزوده است.

,

یکی از ساکنین مسکن مهر در اعتراض به این اقدام شهرداری می گوید: تنها یکی از خیابان های مسکن مهر میرجاوه آسفالت شده و سایر خیابان ها و معابر خاکی و نامناسب هستند و عدم آسفالت معابر چهره زشتی به منطقه بخشیده است و گرد و خاک مردم منطقه را اذیت می کند.

,

وی ادامه داد: شهرداری باید برای جلوگیری از تصادفات در این منطقه سرعت گیر بگذارد نه اینکه خیابان را کنده و چاله درست کند.

,

این شهروند خاطرنشان کرد: گرد وخاک ناشی از تردد خودروها مردم را اذیت می کند خانه های ما همیشه پر از گرد و خاک است اگر در این منطقه سرعت گیر بگذارند مردم و مغازه داران کمتر اذیت می شوند.

,


,
, ,


یکی دیگر از مهرنشینان میرجاوه در این باره می گوید: مسئولین به جای اینکه مساله را حل کنند صورت مساله را پاک کردند، ساکنین مسکن مهر هزینه آسفالت را داده اند چرا مسئولین مرتبط خیابان های مسکن مهر را آسفالت نمی کنند.

,
,

وی افزود: اگر مسئولین خیابان ها را آسفالت نمی کنند چرا با تیغه کشی خیابان را به این روز در آورده اند، برای زیر سازی اینجا از هزینه بیت المال استفاده شده، ایا دلشان برای پولی که برای زیر سازی خرج شده نمی سوزد که با این بی تدبیری به جای آسفالت، خیابان را تیغه کشی می کنند و زیرساخت را از بین برده اند.

,


,
, ,



یکی از مغازه داران مسکن مهر میرجاوه نیز گفت: مسئولین فکری برای اسفالت مسکن مهر بکنند ماشین ها اینجا را به محلی برای رالی تبدیل کرده اند و خاک ناشی از آن مردم را به دردسر می اندازد و سلامتی آنها را به خطر انداخته است، روزی چند بار مغازه را تمیز می کنم اما فایده ای ندارد.

,
,
,

وی ادامه داد:شهرداری و بنیاد مسکن مسئولیت را گردن هم می اندازند چرا تکلیف ما را روشن نمی کنند به جای اینکه این خیابان را اسفالت کنند با لودر چاله درست کرده و وضع را بدتر کرده اند خانواده و کودکان ما به خاطر سرعت زیاد خودروها امنیت ندارند.

,


,
, ,



شهرداری میرجاوه برای آسفالت مسکن مهر دریافتی نداشته است
شهردار میرجاوه پیش از این درباره مشکلات مسکن مهر گفته است که شهروندان مسکن مهر میرجاوه حق دارند به دنبال مطالبات خود از شهرداری باشند چراکه هزینه های آماده سازی از سوی شهروندان پرداخت شده است و شهرداری هم حق و حقوق مردم را به همان شکل و کیفیتی که باید، میسر ساخته است.
عزیز احمد ریگی بیان کرده است که در رابطه با آسفالت معابر این منطقه هزینه هایی که شهروندان پرداخت کردند به حساب بنیاد مسکن استان واریز شده است و شهرداری میرجاوه در رابطه با آسفالت در زمان ساخت منازل مسکن مهر، دریافتی نداشته ، بخش هایی از معابر مهر شهر با پرداخت هزینه های آسفالت از سوی شهروندان بلافاصله آسفالت شده است .

,
,
, شهرداری میرجاوه برای آسفالت مسکن مهر دریافتی نداشته است, شهرداری میرجاوه برای آسفالت مسکن مهر دریافتی نداشته است,
,
,

شهردار میرجاوه بابیان اینکه شهروندان منطقه مهر شهر میرجاوه باید پیگیر مطالبات قانونی خود باشند افزوده است که شهروندان باید هزینه آماده سازی که در زمان ساخت منازل به حساب بنیاد مسکن استان واریز کرده اند را ازمراجع ذیربط پیگیری کنند چرا که خواسته های جمعی مردم زودتر نتیجه خواهد داد و این مطلب حق قانونی شهروندان میرجاوه است.

,

ریگی عنوان کرده است شهرداری به دنبال اعتراض اهالی مسکن مهر به سرعت زیاد خودروها در این منطقه، سعی کرده است از ایجادمانع به عنوان راهکاری موقت برای جلوگیری از بروز تصادفات و حوادث استفاده کند تا پس از حل مشکل آسفالت خیابان های مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن، در این منطقه سرعت گیر احداث شود.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه