اخبار داغ

مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان:

برگزاری جشنواره‌ ورزشی با هدف استعدادیابی مسابقات استانی/ کسب مقام های متنوع دانش آموزان سراوانی در رقابت های کشوری

برگزاری جشنواره‌ ورزشی با هدف استعدادیابی مسابقات استانی/ کسب مقام های متنوع دانش آموزان سراوانی در رقابت های کشوری
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان گفت: مسابقات شهرستانی که از اول بهمن به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در حال برگزاری است، با هدف استعدادیابی دانش آموزانی برای مسابقات استانی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون مهین خیرخواه شستان با اشاره به آغاز مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی به مناسبت ایام الله دهه فجر که با هدف استعداد یابی مسابقات استانی نیز برگزار می شود، از ابتدای بهمن ماه شروع شده است که امید می رود اختتامیه این جشنواره در اواخر بهمن برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
وی افزود: مسابقات در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در حال برگزاری است.
,
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان ادامه داد: مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، دومیدانی (در ماده های  ۱۰۰متر ،۲۰۰ متر ، ۴۰۰ متر ،  ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و تیمی امدادی )، طناب زنی، شطرنج و بومی محلی  برگزار خواهد شد.
,
خیرخواه شستان ادامه داد: برگزاری مسابقات دانش آموزی موجب ایحاد روحیه شاداب سازی و نشاط، رقابت سالم، اخلاق مداری، اعتماد به نفس، قرار گرفتن در شرایط تصمیم گیری درست و افزایش توانایی دانش آمور برای درک تلاش برای رسید به اهداف می‌شود.
,
وی وجود فعالیت ورزشی را لازمه بدن انسان دانست چرا که پیامر عزیز اسلام حضرت محمد (ص) هم به افراد توصیه ورزش را کرده اند لذا ما باید ورزش را جزء جدا نشدنی از زندگی خود قرار دهیم.
,
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان به دانش آموزان توصیه کرد تا در طول هفته سه جلسه را برای ورزش در برنامه فعالیت روزانه در هفته قرار دهند.
,
خیرخواه شستان بی حوصله بودن، نشاط نداشتن، جامعه ای  افسرده و بدون تحرک و بدون سرزندگی را از عواقب ورزش نکردن برشمرد و در پایان افزود: دانش آموزان سراوانی در مسابقات کشوری سال جاری سه دوره مقام تیمی را  در رشته های طناب زنی و بومی کسب کردند و در مسابقات استانی در رشته های طناب زنی، بسکتبال، دو میدانی،فوتسال و تنیس نیز دارای مقام هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه