اخبار داغ

تحولات منطقه؛

تشدید درگیری بین ارتش ترکیه و شبه نظامیان کُرد در منطقه «عفرین»+ تصاویر و نقشه

تشدید درگیری بین ارتش ترکیه و شبه نظامیان کُرد در منطقه «عفرین»+ تصاویر و نقشه
ده ها تن از نظامیان ترکیه و شبه نظامیان کُرد در درگیری با یکدیگر در منطقه «عفرین» سوریه، کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ درگیری شدید بین نیروهای ارتش ترکیه و تروریست های گروه «سپر فرات» با شبه نظامیان کُرد در منطقه «عفرین» واقع در شمال غرب استان حلب وارد پنجمین روز خود شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رسانه «هاوار» وابسته به شبه نظامیان کُرد اعلام کرده است: نیروهای کُرد در چند ساعت گذشته موفق شده اند هشت تن از نیروهای ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات در روستای «بازری» واقع در غرب استان حلب را کشته و ده ها تن دیگر را زخمی کنند.

,

شبه نظامیان کُرد اعلام کرده اند: نیروها در پنج روز گذشته موفق شده اند در مناطق مرزی منطقه عفرین با کشور ترکیه، 53 نظامی ترکیه و تروریست های سپر فرات را کشته و 38 تن دیگر را زخمی کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند.

, ,
turkey (1)
,
turkey (1)
, turkey (1), turkey (1),
,
turkey (2)
,
turkey (2)
, turkey (2), turkey (2),

از سوی دیگر خبرگزاری «آناتولی» ترکیه اعلام کرد: نظامیان ارتش ترکیه و همپیمانان موفق شده اند در چند روز گذشته بیش از 250 شبه نظامی کُرد از جمله گروهک «پ.ک.ک» را در مناطق مرزی خود به هلاکت برسانند و ده ها تن دیگر را نیز زخمی کنند.

,

شمار زیادی از اهالی مناطق مختلف عفرین و همچنین شبه نظاکیان کُرد در حمله مستمر جنگنده های ترکیه کشته و زخمی شده اند.

, ,
turkey (3)
,
turkey (3)
, turkey (3), turkey (3),
,
turkey (5)
,
turkey (5)
, turkey (5), turkey (5),

شبکه خبری «المیادین»لبنان اعلام کرد: درگیری نظامیان ارتش ترکیه و تروریست ها با شبه نظامیان کُرد در محور «راجو، قره بابا، شنگال، رشته کوه برصایا» همچنان ادامه دارد.

,

نظامیان ترکیه و تروریست ها در چند روز گذشته توانسته اند کنترل برخی مناطق مرزی منطقه عفرین از جمله«اغلو،ادمانلی،قورنه، مرصو و …» را در اختیار بگیرند.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/مراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه