اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

همکاری و همراهی مسئولان عامل رفع مشکلات شهرک های صنعتی است

همکاری و همراهی مسئولان عامل رفع مشکلات شهرک های صنعتی است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اینکه تامین اعتبار واحدهای صنعتی از مشکلات مهم می باشد، گفت: همکاری و همراهی مسئولان عامل رفع مشکلات شهرک ها و واحدهای صنعتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید مسئولان اداره کل راهداری استان از شهرک صنعتی شهاب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات شهرک های صنعتی، اظهار داشت: برخی از مشکلات و نیازها ی شهرک ها و نواحی صنعتی با همکاری مسئولان دستگاه های استان با شهرک های صنعتی و و احدهای تولید رفع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی ادامه داد:یکی دیگر از مشکلات شهرک ها و واحد های صنعتی اعتبارات مالی می باشد که باید این مشکل هم در اولویت های بعدی حل شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: در استان قم یک نوع حس همکاری فرا دستگاهی را شاهد هستیم که با حفظ و توسعه این همدلی و همراهی می توانیم ضمن کوتاه کردن مسیر مراحل تصمیم سازی، تصمیم گیری و عملیاتی کردن کارها و جلوگیری از اطاله در انجام پروژه‌ها، شاهد اقدامات گسترده تری باشیم.

,

وی در ادامه به نقش مهم اداره راهداری اشاره کرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل استان نقش مهم و موثری در شناساندن ظرفیت های استان در بخش تولید و اشتغال از طریق آسان نمودن دسترسی ها به این مناطق دارد.

,

طیبی نژاد خاطرنشان شد:  یکی از نیازهای مهم و اساسی واحدهای صنعتی امکان دسترسی آسان خودروهای سنگین و تردد و همچنین ایمنی راه است که این اداره کل می‌تواند در بازسازی، بهسازی و ایجاد مسیرهای جدید و بهتر شهرک‌های صنعتی قم را یاری کند.

,

وی با اشاره به مسیر تردد خودروهای سنگین به شهرک صنعتی شهاب، بیان داشت: در سال های قبل دسترسی به این شهرک صنعتی در دستور کار بود اما با مشکلاتی روبرو بودیم اما درسال جاری با نگاه مثبت مسئولان توانستیم این عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه