اخبار داغ

با مشارکت بانک تجارت استان اردبیل:

شرکت "ساوو اینترنشنال" فرانسه در اردبیل سرمایه گذاری می‌کند

شرکت "ساوو اینترنشنال" فرانسه در اردبیل سرمایه گذاری می‌کند
شرکت سرمایه گذار فرانسوی به منظور سرمایه گذاری در اردبیل با مشارکت بانک تجارت این استان، با مدیرکل این بانک دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، هیئت سرمایه گذاری فرانسوی با نام تجاری «ساوو اینتر نشنال»  امروز با مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل صبح امروز در سالن جلسات سرپرستی این بانک دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام،,

در این دیدار پس از اعلام اطمینان و حمایت از این شرکت از سوی مدیرکل بانک تجارت، "امیل الموند" مدیر شرکت فرانسوی ساوو اینترنشنال گفت: این تفاهم نامه تا یک ماه اجرایی خواهد شد.

,

 

,

وی با ابراز خوشحالی از مشارکت با بانک تجارت استان اردبیل برای سرمایه گذاری در این استان گفت: امیدواریم نتیجه خوبی داشته باشد.

,

این مدیر شرکت فرانسوی در جمله طنز آمیز با بیان اینکه شهر کلوز فرانسه که هم مرز با ژنو بوده و در مجاورت کوه آلپ قرار دارد گفت: کوه سبلان این استان تداعی کننده شهر کلوز فرانسه بوده با این تفاوت که کوه سبلان هنوز برف ندارد اما آلپ دارد.

,

وی با اشاره به مقدار ارز و سرمایه نقدی آورده خود گفت: امیدواریم با مشارکت بانک تجارت این پروژه را به سرانجام برسانیم.

,

در این دیدار رئیس بانک تجارت استان اردبیل ضمن حمایت و اعلام آمادگی از همکاری با هیئت فرانسوی، طرف قرار داد شرکت فرانسوی را در ایران شرکت نوین پرداز سبلان معرفی کرد و گفت: این شرکت دومین سرمایه گذاری را در این استان انجام می دهد که کاملا مورد حمایت بانک تجارت استان است.

,

" شرکت ساوو اینتر نشنال فرانسه در تولید برد و قطعات خاص مربوط به خودرو ها فعالیت می کنند".

,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه