اخبار داغ

شرکت ۷۵۰ همسر زندانی در دوره آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

شرکت ۷۵۰  همسر زندانی در دوره آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
دوره آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد و ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی خانواده زندانیان در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، این آیین صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری ، آذر صفایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، پناهی معاون فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان و خانواده های زندانیان استان در سالن سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: سازمان زندان های کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد دوره های آموزشی را برای گروه هدف خود شامل زندانیان بدون در نظر گرفتن نوع جرم و مجازات برگزار می کند و در این دوره ها تلاش دارد خدمات اموزشی، بهداشتی و خدماتی را به خانواده زندانیان ارایه دهد.

,

, ,

اسماعیل جمیاری بیان کرد: اداره کل زندان های استان سه کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد و ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی را  برای خانواده زندانیان استان برگزار و در سه گروه و در زمان 16 ساعته با بهره گیری از اساتید مجرب و مربیان در این حوزه ها آموزش هایی را ارایه می دهد.

,

, ,

وی بیان کرد: 750 همسر زندانی در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد شامل 300 نفر در یاسوج، 250 نفر در دهدشت و 200 نفر نیز در گچساران در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند و مباحثی شامل تحکیم مبانی خانواده ها،جلوگیری از طلاق، بالا بردن آستانه تحمل همسران زندانی در نبود همسر و همچنین اعتیاد که سالانه تلفات زیادی را برجای می گذارد مطرح می شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه