اخبار داغ

قاتل نامرئی در زرندیه قربانی گرفت/انفجار گاز شهری در ساوه+تصاویر

قاتل نامرئی در زرندیه قربانی گرفت/انفجار گاز شهری در ساوه+تصاویر
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به قربانی گرفتن قاتل نامرئی در زرندیه گفت: صبح امروز، مردی ۳۵ ساله به دلیل استنشاق گاز منو اکسید کربن در شهر خشکرود فوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله عزیزی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر با اشاره به قربانی گرفتن قاتل نامرئی در زرندیه گفت: متاسفانه مردی ۳۵ ساله به دلیل استنشاق گاز منو اکسید کربن در شهر خشکرود فوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: در ساعت ۸:۰۵ امروز چهارم بهمن ماه خبری مبنی بر مسمومیت با گاز CO در روستای خشکرود از توابع شهرستان زرندیه به واحد مرکز فرماندهی حوادث اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه اطلاع رسانی شد.

,

عزیزی بیان کرد: فرد حادثه دیده توسط همراهان به بیمارستان شهدای آسیابک انتقال داده شد که پس از معاینات اولیه توسط کادر پزشکی مرکز درمانی تشخیص داده شد که چند ساعتی از فوت مصدوم می گذرد.

,

انفجار در ساوه

, انفجار در ساوه,

انفجار گاز شهری موجب مصدومیت، دختر ۱۵ ساله شد

,

این مسئول فوریتهای پزشکی ساوه همچنین از حادثه انفجار در ساوه خبر داد و شرح داد: خبری مبنی بر انفجار گاز شهری در یک ساختمان مسکونی در خیابان آیت اله طالقانی در ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته از طریق سامانه ۱۲۵ به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه اطلاع رسانی شد که بلافاصله کد عملیاتی پایگاه اورژانس شهری دو به محل اعزام و مصدوم که خانمی ۱۵ ساله بود را از عوامل آتش نشانی تحویل گرفت.

,

وی ادامه داد: مصدوم دچار ۳۰ درصد سوختگی از ناحیه دو دست و صورت شده بود که پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس انتقال داده شد.

,

انفجار گاز شهری ساوه

, انفجار گاز شهری ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه