اخبار داغ

توسعه خطوط بین المللی دریایی به سمت چابهار/ تخلیه یک روزه کشتی حامل محموله راه آهن

توسعه خطوط بین المللی دریایی به سمت چابهار/ تخلیه یک روزه کشتی حامل محموله راه آهن
معاون بندری و اموراقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دومین محموله آهن آلات رول آهن به وزن پنج هزار و 500 تن توسط کشتی Ocean Master (اوشن مَستر) از کشور کره جنوبی در بندرچابهار پهلوگیری و تخلیه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهدادی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دومین محموله آهن آلات به وزن پنج هزار و 500 تن توسط کشتی Ocean Master در تاریخ یک بهمن ماه جاری مستقیماً از کشور کره جنوبی وارد بندر و پس از پهلوگیری به اسکله بندر چابهار و عملیات تخلیه در کمتر از یک روز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند تخلیه کشتی مذکور ظرف مدت 17 ساعت انجام شد، بیان کرد: این محمولات تأمین کننده مواد اولیه مورد استفاده کارخانجات تولیدی استان و منطقه است که با بازاریابی و اطلاع رسانی به صاحب کالا مقصد این نوع محمولات از سایر بنادر به بندر چابهار تغییر پیدا کرده است.

معاون بندری و اموراقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: حمل مستقیم کالا و مواد اولیه به بندر علاوه بر اشتغال زایی، کاهش هزینه حمل و قیمت تمام شده محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: با انجام خدمات مطلوب و رضایت صاحب کالا سومین محموله آهن آلات طی چند روز آینده وارد بندر خواهد شد.

شهدادی خاطرنشان کرد: پیش از این (در آذرماه سال جاری) کشتی کاربین هارمونی حامل نخستین محموله آهن آلات از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شده بود.

انتهای پیام/ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه