اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بهار گفت:

نشست کتابخوان در سالن شهرداری بهار برگزار می شود

نشست کتابخوان در سالن شهرداری بهار برگزار می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار اهم برنامه های فرهنگی دهه فجر را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله ضابطی در گفتگو با خبرنگار بهارانه، گفت:یکی از مهمترین برنامه های دهه فجر را برگزاری جایزه ادبی استان به میزبانی شهرستان بهار عنوان کرد و گفت: این جایزه ادبی روز 9 بهمن و در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی ادامه داد: این جایزه ادبی صبح روز 9 بهمن به صورت کارگاه های شعر و داستان با حضور اساتید برجسته کشوری و تخصصی برگزار می شود و بعد از ظهر به صورت عمومی در قالب اختتامیه پایان خواهد پذیرفت.

,

ضابطی همچنین دیگر برنامه ستاد فرهنگی دهه فجر در شهرستان را برگزاری نشست کتابخوان  عنوان کرد و گفت: این نشست به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و در روز 18 بهمن از ساعت 10 الی 12 در سالن جلسات شهرداری برگزار می شود.

,

وی همچنین برگزاری عصر شعر دانش آموزی را دیگر برنامه این ستاد بیان کرد و گفت: این عصر شعر به صورت شعر خوانی دانش آموزی و در روز 21 بهمن ماه در سالن فرهنگسرای آیت الله بهاری با حضور دانش آموزان صورت می گیرد.

,

وی همچنین گفت: اولین پویش تک بیتی های انقلابی در سه سطح عمومی ، دانش آموزی و تخصصی از طریق کانالهای خبری شهرستان نیز در حال برگزاری است و در پایان به منتخبین هدایایی تقدیم خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه