اخبار داغ

رییس شورای شهر تایباد عنوان کرد:

احساس نیاز در زیرساختهای حوزه سلامت و بهداشت تایباد

احساس نیاز در زیرساختهای حوزه سلامت و بهداشت تایباد
رئیس شورای اسلامی شهر تایباد گفت: باوجود تمام فعالیتهای انجام شده در حوزه سلامت و بهداشت تایباد اما هنوز نیاز به زیرساخت ها احساس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیر احمد جهانی، رئیس شورای اسلامی شهر تایباد صبح امروز در گفتگو با تایبادخبرضمن اشاره به پیش بینی طرح شهرک سلامت در تایباد، گفت: در حوزه سلامت و بهداشت تایباد با تمام فعالیت هایی که انجام شده هنوز نیاز به زیرساخت ها احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 
وی با اشاره به آمادگی تامین اجتماعی برای ساخت کلینیک ویژه تخصصی گفت: سازمان تامین اجتماعی آمادگی ساخت و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی در شهرستان را دارد و در این میان اختصاص زمین مناسب برای این امر از نیازهای اولیه طرح می باشد.

,
,

 
جهانی افزود: برای احداث این کلینیک نیاز به زمینی به وسعت حداقل پنج هزار متر مربع داریم که از نظر موقعیت مناسب و کارآمد باشد. در این میان تعامل ادارات و نهادهای مختلف نیاز اولیه این امر می باشد که  برای رفع نیازهای بهداشت و سلامت شهر باید به تفاهم رسید.

,
,

 
وی پیشنهادداد: نشست تخصصی پنج جانبه میان فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره منابع طبیعی و اداره مسکن و شهرسازی برگزار شود تا مساله جانمایی فضای مناسب برای ایجاد کلینیک ویژه تخصصی تامین اجتماعی، بیمارستان ۱۶۱ تختخوابی شهرستان و دیگر نیازهای بهداشتی و بیمارستانی شهر تحت عنوان شهرک سلامت بررسی و به تصویب برسد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه