اخبار داغ

فرماندار طرقبه شاندیز خبر داد:

کسب رتبه اول استانی در ایجاد اشتغال پایدار توسط طرقبه شاندیز

کسب رتبه اول استانی در ایجاد اشتغال پایدار توسط طرقبه شاندیز
فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: کسب رتبه نخست جذب تسهیلات مشاغل خانگی استان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طرقبه شاندیز برای دومین سال پیاپی موضوع قابل اهمیتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ضمن تقدیر از کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری و اقدامات جهادی گفت: کسب رتبه نخست جذب تسهیلات مشاغل خانگی استان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طرقبه شاندیز برای دومین سال پیاپی موضوع قابل اهمیتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: بدون تردید کسب این رتبه به رونق کسب و کار و بهبود فضای اقتصادی و گسترش رفاه اجتماعی خواهد انجامید و اقدام ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن این راهبرد زیر بنایی است.

,

 

,

فرماندار طرقبه شاندیز ضمن اشاره به کسب رتبه اول استانی ایجاد اشتغال پایدار توسط اداره بهزیستی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه برای مشاغل صنفی، تولیدی خدماتی با سود بانکی18% که برای واحدهای ایجاد شده در روستاها 5% یارانه دولتی به آنها تعلق می گیرد و پرداخت ده میلیارد ریال در قالب طرح «هسته جهادی» در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه اشتغال و تولید است.

,

 

,

وی با تأکید بر همت والای کار گروه اشتغال در جهت تحقق شعار سال در شهرستان افزود: تعامل بیشتر مسئولان ادارات ذی ربط با امور اقتصادی فرمانداری در جهت بهبود کمی و کیفی شاخصهای تولید و اشتغال ضروری است.

,

 

,

حسینی تصریح کرد: در مورد شاخص بیکاری و آمارها باتوجه به سایت مرکز ایران، نرخ بیکاری شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۷ درصد است که البته در استان شاهد نرخ بالاتر از جمله ۱۲ درصد هم بوده ایم.

,

 

,

وی با اعلام اینکه موضوع تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۹۶ در دست اقدام است گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای مناطق روستاها در آستانه پرداخت است و اگر محقق شود اقدام خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه