اخبار داغ

آقای استاندار اجازه ندهید عمران و آبادانی کردستان قربانی زد و بندهای سیاسی شود!

آقای استاندار اجازه ندهید عمران و آبادانی کردستان قربانی زد و بندهای سیاسی شود!
آقای استاندار؛ شما نماینده عالی دولت در این استان هستید، وظیفه‌تان دیدن و شنیدن همه چهره ها و صداهای مختلف از هر طیف و جریان سیاسی است اما گویا اینگونه نیست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، وقتی در اندیشه نوشتن این مطلب بودم ، پیش خودم برای لحظه ای فکر نمودم که آیا  روزی روزگاری خواهد رسید  تا مدیران ما  " منتقدان " را دشمن خویش فرض نکنند، زیرا منتقد نه تنها دشمن نیست بلکه از بسیاری از دوستان هزار چهره برای مدیران مثمرتر است زیرا با  گفتن واقعیتها و ضعف ها بهترین موتور محرکه برای شتاب بیشتر در پیشبرد اهداف سازمانها خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

اما اینک روی سخنم با استاندار کردستان است؛ آقای مهندس مرادنیا به حافظه خویش گذری کن و آن روز که در مراسم معارفه و پشت میکروفن در حضور وزیر کشور، مردم و فعالان مدنی استان با صلابت سخن گفتید بیاد بیاور که  مردم استان را امیدوار به   " تغییر "  و "  برداشتن تعارفات سیاسی " در جابجایی مدیریتها کردید، آن روزها  سرمست و شادمان  شدیم که بالاخره از دیار گروس " مراد  بیا " آمده نه " مراد  نیا "، سرمست از آن بودیم  که گویا  حلقه سیاسیون منفعت طلب تنگ نظر برای همیشه پاره شده است!! اما متاسفانه پس از گذشت چند ماه شواهد حکایت تلخی دگر دارد که نه تنها این حلقه پاره نشده بلکه مستحکم تر هم شده است؛ پس از گذشت چند ماه شواهد می گوید که هنوز هم آنان هستند که برای مدیریتهای کلان استان تصمیم گیری می کنند!! زیرا که هنوز آن تغییرات قابل انتظارمردم در مدیریتها انجام نگرفته است! چرا باید مردمان شریف و متدین استان قربانی زیاده خواهی و منفعت طلبی افرادی شوند که با شمشیر سیاست و طمع ورزی کمر به ذبح توسعه و پیشرفت استان گرفته اند؟!

,

 

,

آقای مهندس مرادنیا؛ خود حضرتعالی بهتر می دانید که توسعه و پیشرفت هر استانی با همایشها ، سمینارها و یا مصاحبه های مطبوعاتی و یا تشکیل جلسات رنگارنگ حاصل نخواهد شد! آیا به کالبد استان نگاه موشکافانه و حاذقانه انداخته اید؟ اگر نگاهتان نافذ باشد درخواهید یافت که عمران و آبادانی استان کردستان  بیمار و سالهاست به کما رفته است! روزگاریست  که عمران استان قربانی زدوبندهای سیاسی منفعت طلبانه شده است! چرا با وصف اینکه خودتان بر این درد بهتر و بیشتر واقف هستید اما اقدامی عملی و ملموسی  را در این راستا شاهد نیستیم؟! روزها می گذرد و سال نود و شش هم نفسهای آخرش را می کشد، اما هنوز چندان عزم جدی برای تغییرات مدیران با هدف پیشرفت بیشتر و بهتر استان را شاهد نیستیم، آقای استاندار ضروریست تا مدیران جدید سریعا انتخاب شوند که از همین حالا شروع به برنامه ریزیهای کوتاه و بلندمدت  برای توسعه و پیشرفت همه جانبه  استان  نمایند زیرا برای چنین اتفاق مهمی فردا بسیار دیر خواهد بود! اما این  رویه نشان از آن دارد که  مهندس مرادنیا هم از همین حالا باید این جمله را  برای پایان ماموریتش  در کسوت استانداری مانند استانداران سالهای قبل آماده نماید و برای خویش تکرار کند که « آنان نگذاشتند تا کاری کنیم ».

,

 

,

اما باید به استاندار کردستان این نکته مهم را یادآورشویم که قضاوت آیندگان در مورد شما با سایر استانداران بسیار متفاوت تر خواهد بود زیرا کم کاری حضرتعالی به عنوان فردی از این خاک و دیار قطعا  اعتماد نظام را به نیروهای بومی کم رنگ خواهد کرد پس اجازه ندهید منفعت طلبان شما را به اتاقهای شیشه ای و بسته  مورد نظر خود هدایت کرده و اجازه ندهند تا صدای دیگری غیر  از صدای خود و هم قطارانشان به گوشتان برسد؛ لطفا اجازه ندهید بیشتراز این بر عمران استان چتر سیاسی و بازی برد برد منفعت طلبان سایه شوم اندازد!

,

 

,

آقای استاندار؛ شما نماینده عالی دولت در این استان هستید، وظیفه‌تان دیدن و شنیدن همه چهره ها و صداهای مختلف از هر طیف و جریان سیاسی است اما باید به اطلاع  رساند که از روزهای آغازین  حضورتان در استان بعنوان فردی روزنامه نگار درخواست دیدار چند دقیقه ای را داشته ام متاسفانه گویا دست تقدیر از سوی طراحان اتاق شیشه ای  چنین رقم خورده تا سالها چهره‌تان را از جعبه جادویی تلویزیون ببینیم و آن منتقدان را دشمنی خونی بر سر راه خویش  بپندارند ، در حالیکه متاسفانه برخی از همین دوستان امروزی ، بسان آفتابگردان در هر دوره ای  و  برای استانداران مختلف و با هدف حفظ پست و جایگاهشان برای مدتی دوست و یار غار هستند  اما  بعداز رفتن استاندار با ساز و نظم دیگری هم بسیار زیبا خواهند رقصید!

,

 

,

آقای استاندار در پایان پیشنهادم این است تا  خاطرات تمامی این روزها که کنار این جنس از دوستان هستید در لای برگه های تقویم بنویسید تا پس از گذر سالها و مراجعه به حافظه تاریخی خود قطعا  این حسرت برایتان باقی خواهد ماند که در تنهایی خویش این کلمات را زمزمه کنید که   " ای کاش " و " ای کاش "! هر چند که دیگر گفتن این کلمات در آن روزها بسیار دیر خواهد بود !

,

 

,

نویسنده: محمد قادرمرزی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه