اخبار داغ

عدم تحقق کامل وعده‌های دولت در سفر به استان مرکزی/رئیس سازمان بودجه استان: تنها ۳۸ درصد اعتبارات این سفر تخصیص یافته است

عدم تحقق کامل وعده‌های دولت در سفر به استان مرکزی/رئیس سازمان بودجه استان: تنها ۳۸ درصد اعتبارات این سفر تخصیص یافته است
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون بین ۳۸ تا ۴۰ درصد از اعتبارات سفر هیات دولت به استان مرکزی تخصیص یافته است، گفت: تخصیص کامل اعتبارات تا پایان سال بعید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ دولت یازدهم، اولین سفر استانی خود را ۲۴ دی‌ماه سال ۹۲ آغاز کرد و در سی و دومین سفر استانی خود اوایل آبان ماه سال ۹۵ و در آخرین روزهای استقرار دولت یازدهم به استان مرکزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛ , اراک امروز,

در جریان این سفر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین با تاکید بر اینکه اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد تومان در قالب اجرای ۵۱ طرح تا پایان سال ۹۶ برای توسعه و پیشرفت استان مرکزی در نظر گرفته شده است گفت: این اعتبار در مقایسه با بودجه‌های مصوب در سفرهای استانی، رشد مطلوبی داشته است و سازمان برنامه و بودجه موظف شده است که ۱۰۰ درصد اعتبار مصوب را تامین کند.

,

در شرایطی که مسئولان استانی سفر هیات دولت به استان مرکزی را سفر پر باری تلقی می‌کردند واقعیت امر چیز دیگری را نشان می‌دهد چرا که تا امروز با وجود گذشت بیش از یک سال، تنها ۳۸ درصد از اعتبارات مصوب این سفر تخصیص یافته است.

,

نوبخت؛ به وعده‌های سفرهای استانی عمل نکرد

, نوبخت؛ به وعده‌های سفرهای استانی عمل نکرد, نوبخت؛ به وعده‌های سفرهای استانی عمل نکرد,

رقیه یادگاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ در خصوص مصوبات سفر هیات دولت یازدهم به استان مرکزی گفت: در این سفر مجموع ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف عمرانی، محیط‌زیست، آب، تکمیل کنارگذار شمالی اراک، ساماندهی حمل و نقل عمومی اراک، احیای تالاب میقان و غیره مصوب شد و نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قول داد این اعتبارات تا پایان سال ۹۶ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص شود.

, اراک امروز,

یادگاری با اشاره به اینکه تاکنون بین ۳۸ تا ۴۰ درصد از اعتبارات سفر هیات دولت به استان مرکزی تخصیص یافته است اظهار کرد: تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر هیات دولت به استان مرکزی تخصیص یافته است.

,

وی ادامه داد: البته هر چند درصد تخصیص اعتبار مناسب نیست ولی مبلغ تخصیص یافته عدد بزرگی است که در پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذاری در استان هزینه شده است.

,

تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان امکان پذیر نیست

, تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان امکان پذیر نیست, تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان امکان پذیر نیست,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی با تاکید بر اینکه همچنان پیگیر مصوبات سفر هیات دولت به استان هستیم افزود: در چند روز آینده بخشی دیگر از مصوبات در حوزه آب به استان اختصاص خواهد یافت.

,

یادگاری اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم و با منابعی مالی که دولت در اختیار دارد بعید به نظر می‌رسد تا قول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص تخصیص صد درصدری مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی تا پایان سال محقق شود.

,

ضرر استان مرکزی در قرارگرفتن در پایان لیست سفرهای استانی دولت

, ضرر استان مرکزی در قرارگرفتن در پایان لیست سفرهای استانی دولت, ضرر استان مرکزی در قرارگرفتن در پایان لیست سفرهای استانی دولت,

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در بین سفرهای پایانی دولت به نوعی ضرر کرده است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه