اخبار داغ

آماده سازی خلیل آبادی متفاوت در نوروز 97

آماده سازی خلیل آبادی متفاوت در نوروز 97
ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل آباد در راستای آماده سازی شهرستان برای ایام نوروز 97 و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش ماندگاری مسافران با حضور اعضا تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ستاد خدمات سفر خلیل آباد صبح امروز به ریاست فرماندار و دبیری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان به همراه 10 کمیته، کار خود را برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

کمیته های  10 گانه این ستاد شهر را برای نوروز 97 و پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران آماده می کنند.

,

کمیته های حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، امور شهرداری و دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و اطلاع رسانی،  تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی در ستاد خدمات سفر عضو هستند.

,

 

,

ورودی های شهر وضعیت نامناسبی دارد / تمام اقدامات برای نوروز 97 باید در راستای ماندگاری مسافر و گردشگر باشد

, ورودی های شهر وضعیت نامناسبی دارد / تمام اقدامات برای نوروز 97 باید در راستای ماندگاری مسافر و گردشگر باشد,

مجتبی شاکری در این خصوص در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: یکی از افتخارات شهرستان این است که در مسیر مسافران علی بن موسی رضا واقع شده است و ایام سفرهای نوروزی و تابستانی بهترین موقعیت برای معرفی پتانسیل های منطقه به خصوص در ورودی شهر خلیل آباد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه استقبال شایسته و مطلوب از مسافران نوروزی و همچنین معرفی شهرستان نیازمند هماهنگی و انسجام بیشتری است، خاطرنشان کرد: در این فرصت باقی مانده باید همه همت خود را برای یک استقبال خوب و مناسب از مسافران به کار گیریم و در جهت ماندگاری مسافران و زائران تلاش کنیم.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه بالا بردن میزان ماندگاری مسافران در شهرستان با اجرای برنامه های متنوع، فرهنگی، مذهبی و... و نصب المان های مناسب میسر می شود، تصریح کرد: سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و معایب و ضعف ها و نواقص سال گذشته باید برطرف شود.

,

وی ساماندهی ورودی های شهر خلیل آباد را یکی از موضوعات بسیار مهم دانست و اذعان کرد: ورودی های شهر خلیل آّباد از دو طرف بردسکن و کاشمر نیز بسیار نامناسب است و باید به ورودی های شهر توجه ویژه ای داشته باشیم.

,

شاکری همچنین در ادامه عنوان کرد: حاشیه جاده از سمت روستای نصرآباد وجود شغل های مزاحم، ماشین های دست فروش، بلوکه های سیمانی، درب و پنجره های مستعمل، خار و خاشاک، دیوارهای ساختمان مخروبه، نخاله های ساختمانی و... نیز چهره بسیار زشتی به ورودی شهر داده است که نیاز به یک پاکسازی جدی شهر دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری وسایل و اسباب مزاحم در ورودی شهرها نیز بسیار ضروری است، تشریح کرد: نخاله های ساختمانی نیز در برخی از زمین های متروکه ورودی های شهر انباشته شده است که چهره بسیار زشتی به شهر داده است و باید ظرف یک ماه آینده جمع آوری شود.

,

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به اینکه باید سال متفاوتی نسبت به سال های گذشته در خلیل آباد رقم زده شود، ابراز کرد: فراخوان نصب المان های نوروزی متفاوت و جذاب که معرف ظرفیت های شهرستان خلیل آباد باشد بسیار لازم و ضروری است.

,

وی با بیان اینکه 500 میلیون تومان برای راه دسترسی بیمارستان اختصاص پیدا کرد، گفت: راه دسترسی بیمارستان هر چه سریعتر باید به بهترین نحو اجرا شود تا راه مناسبی برای شهروندان به جهت دسترسی به بیمارستان فراهم شود.

,

شاکری همچنین بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید تا قبل از 15 اسفند تمام پروژه های عمرانی سطح شهر را انجام دهند و از این تاریخ کلیه حفاری ها در سطح شهر ممنوع خواهد بود، باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

,

 

,

خلیل آبادی متفاوت در نوروز 97

, خلیل آبادی متفاوت در نوروز 97,

محمودی در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه باید خلیل آبادی متفاوت به مسافران و شهروندان در نوروز 97 ارائه شود اظهار داشت: سال گذشته خدمات خوبی به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه شد و برخی برنامه ها نظیر مسابقات عکاسی، بازاچه نوروزی، جشن نوروزی و... برنامه ریزی شده است.

,

وی با بیان اینکه ادارات باید لیست کشیک های نوروزی خود را به اداره میراث فرهنگی ارسال کنند، خاطرنشان کرد: بروشور های معرفی شهرستان و ظرفیت های آن در حال طراحی و چاپ است که در بین مسافران توزیع شود.

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلیل آباد با تاکید بر اینکه اقداماتی باید در راستای ماندگاری مسافران نوروزی انجام داده شود، تصریح کرد: پارک جنگلی نیز ظرفیت خوبی در شهرستان است که باید آماده سازی بهتری نسبت به سال های گذشته صورت گیرد.

,

وی با اشاره به نقش گردشگری زیارت بر ماندگاری مسافر در شهرستان، اذعان کرد: 22 هزار و 20 نفر زائر در بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد نیز در سال گذشته اسکان داشتند که این نقش چشمگیری در معرفی ظرفیت های شهرستان دارد.

,

 

,

برای آماده سازی شهر خلیل آباد در نوروز 97 محدوده شهر نداریم

, برای آماده سازی شهر خلیل آباد در نوروز 97 محدوده شهر نداریم,

هادی گوهریان در این مراسم با بیان اینکه اگر شرایط ورودی خلیل آباد از سمت بردسکن فراهم شود آمادگی اجرای بلوار ورودی تا ابتدای باسکول داریم، تشریح کرد: عوامل شهرداری به دنبال اجرای میدان در نزدیک روستای نصرآباد هستند که اگر تعریضات آن انجام گیرد، به زودی میدان اجرا می شود.

,

شهردار خلیل آباد با تاکید بر اینکه محدوده شهر در ایام نوروز معنا ندارند، تصریح کرد: هر خدمتی که از شهرداری در اماده سازی شهرستان برای نوروز لازم باشد با همکاری بخشداری ها، دهیاری ها و دیگر ارگان ها انجام خواهیم داد.

,

 

,

طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند در خلیل آباد اجرا می شود

, طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند در خلیل آباد اجرا می شود,

محمدرضا وفادار نیز در این مراسم عنوان کرد: برنامه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه شروع می شود و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: تعدد بازرسی ها در حوزه بهداشتی، اماکن توزیع مواد غذایی و اماکن حساسی که بیشتر مورد استفاده مسافران نوروزی قرار می گیرد بازرسی های بیشتری صورت می گیرد.

,

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت خلیل آباد با بیان اینکه در ایام نوروز نیز بحث های نظارتی بر آب شرب با هماهنگی آبفای شهرستان صورت می گیرد، تاکید کرد: هماهنگی های بین ادارات برای کنترل بیشتر و بازدید از موارد بهداشتی در اماکن بین راهی، تفرجگاه ها، پمپ بنزین ها، اماکن مذهبی، مساجد بین راهی، پارک ها و... در ایام نوروز صورت می گیرد.

,

وی همچنین در ادامه بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی مراقبتی مادر و کودک است که در ایام غیر تعطیل طبق روال عادی انجام می شود ولی در ایام تعطیل در مراکز اعلام شده این خدمات ارائه خواهد شد.

,

وفادار گفت: بیمارستان خاتم الانبیاء ، 115 شهری و امداد و نجات بین شهری خدمات خود را در ایام نوروزی به صورت منظم به شهروندان و مسافران ارائه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه