اخبار داغ

اجرای مانور مدیریت بحران در شهرستان کمیجان+تصاویر

اجرای مانور مدیریت بحران در شهرستان کمیجان+تصاویر
مانور مدیریت بحران شهرستان کمیجان با هدف سنجش میزان آمادگی و در دسترس بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان کمیجان در صورت بروز زلزله اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ مانور مدیریت بحران در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه با فرض رخداد زلزله ۶.۲ ریشتری ساعت ۹:۴۲ دقیقه در منطقه ذادق آباد شهرستان کمیجان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان، از حضور به موقع اعضای شورای مدیریت بحران با ثبت میانگین زمانی ۳ دقیقه در این مانور تشکر کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید هر لحظه آمادگی لازم در مواجهه با مشکلات ناشی از بحران را داشته باشند و در صورت وقوع زلزله، بهترین عملکرد را در خدمت‌رسانی به مردم ارائه دهند.

, سلام کمیجان،,

وی با اشاره به رخداد زلزله‌های اخیر در سراسر کشور تصریح کرد: زلزله‌های اخیر سطح کشور خسارات جانی و مالی بسیاری برجای گذاشته و با وجود این زلزله‌ها، اجرای مانورهای متعدد در جهت افزایش آمادگی دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

,

فرماندار کمیجان سرعت عمل در مواجهه با بحران و برقراری ارتباط را از جمله فاکتورهای مهم در خدمت‌رسانی به مردم دانست و هدف از انجام مانور و تشکیل شورای مدیریت بحران را ارزیابی سطح آمادگی دستگاه‌ها و ارتقای سطح کمک‌رسانی به مردم در مواجهه با بحران بیان کرد.

,

وی ادامه داد: در همان دقایق اولیه اعضای مدیریت شهرستان در فرمانداری کمیجان و نیروهای ارزیاب دستگاه‌ها در منطقه حاضر شده و به نحو مطلوب خدمات‌رسانی را انجام دادند.

,

فرماندار کمیجان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تجهیزات و امکانات خود را احصا کنند. همچنین مشکلات و کمبود تجهیزات دستگاه‌ها باید شناسایی شود و مدیران برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه