اخبار داغ

پروژه‌ای که به دلیل عدم پرداخت مطالبه پیمانکار تعطیل است/

انتقاد تند فرماندار اسدآباد از وزارت راه و شهرسازی در عدم تکمیل کنارگذر اسدآباد

انتقاد تند فرماندار اسدآباد از وزارت راه و شهرسازی در عدم تکمیل کنارگذر اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد با گلایه‌مندی از تعطیلی پروژه کنارگذر اسدآباد، گفت: این پروژه هفت سال است که هنوز به اتمام نرسیده و باید تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به وضعیت روند پروژه کنارگذر اسدآباد، اظهار کرد: این پروژه یکی از مطالبات به حق و جدی مردم است که وزارت راه و شهرسازی در تکمیل آن ضعف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه پروژه کنارگذر باید امسال از سوی پیمانکار تحویل می‌شد، افزود: علی‌رغم اینکه در فصل زمستان بودیم اما به دلیل عدم بارش‌ نزولات آسمانی فصل کاری مناسبی بود که این پروژه تکمیل شود.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با گلایه‌مندی از وزارت راه و شهرسازی در خصوص عدم عمل به وعده خود برای افتتاح این پروژه، گفت: کناگذر برای اسدآباد مهم است و باتوجه به افزایش بار ترافیکی در این شهرستان ازمسیر گردنه می‌طلبید که هرچه زودتر به نتیجه به برسد.

,

وی گفت: گردنه اسدآباد 10 کیلومتر سراشیبی دارد و با تردد ماشین‌های سنگین از این گردنه ترمز آنها در مسیر وردی شهر دیگر پاسخگو نیست و موجب تصادفات می‌شود و نیاز به کنارگذر را دوچندان می‌کند.

,

افشاری با اشاره به تشدید تحریم‌ها، گفت: دولت با استفاده از ساز و کار جهانی اوراق خزانه چاپ می‌کند که البته این اوراق برای پروژه‌های نیمه‌کاره نمی‌توان بهره گرفت.

,

وی تصریح کرد: نقدینگی بابت پروژه‌های عمرانی وجود ندارد، مگر اینکه پروژه خاصی که کار بر هستند که میزان آن هم ناچیز است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد عمده منابع مالی دولت را در پروژه‌های عمرانی به شکل اوراق دانست و گفت: یکی از این پروزه ها هم کنارکذر اسدآباد است که ما پیشنهاد تخصیص اعتبار نقدی به  آن را از سوی استان داده‌ایم اما بنده اطمینان بالایی نسبت به آن ندارم.

,

پروژه کنارگذر اسدآباد در سال 88 کلنگ زنی شد و تاکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم پرداخت مطالبه پیمانکار به تعطیلی انجامیده است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه