اخبار داغ

مدیر بیمارستان شریعتی شهرستان طرقبه شاندیز:

بیمارستان شریعتی بهترین مرکز نمونه خدمتی استان در سال 96 شد

بیمارستان شریعتی بهترین مرکز نمونه خدمتی استان در سال 96 شد
مدیر بیمارستان شریعتی گفت: در این بیمارستان 2 مرکز نمونه خدمت دهنده در مجموعه بیمارستان های استان خراسان رضوی وجود دارد و در سال 96 بهترین مرکز نمونه خدمتی در کل استان اعم از دولتی و خصوصی بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، محمد رحمتی مدیر بیمارستان شریعتی شهرستان طرقبه شاندیز ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری اداری شهرستان و مسئولان بیمارستان گفت: قصد داشتیم در آرامش مطلق علی الخصوص برای روستاییان در این فرآیند بهداشتی و درمانی خدمات رسانی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

وی افزود: نقش مسئولان شهرستان در بهبود این فرآیند خدمات بهداشتی پزشکی غیر قابل کتمان است.

,

مدیر بیمارستان شریعتی اظهار کرد: 5 نفر متخصص در شبانه روز مقیم بیمارستان هستند چراکه اگر در برخی اوقات با گره ترافیکی مواجه شدند بیماران را مورد پذیرش قرار دهیم و خدمات مطلوب ارائه کنیم.

,

وی افزود: بیمارستان شریعت به عنوان برند شهرستان طرقبه شاندیز مطرح است و به جرأت می توان گفت شکایتی از این بیمارستان به واحدهای دولتی ارائه نشده است.

,

رحمتی ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: روستاییان باتوجه به بعد مسافت دلگرمی به خدمات رسانی مطلوب بیمارستان به روستاییان داشته باشند و نگرانی خاص در این موضوع نیست.

,

وی افزود: طی سال های اخیر با هزینه نزدیگ 5 میلیارد به بیمارستان مطلوبی تبدیل شده است.

,

مدیر بیمارستان شریعتی شهرستان طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: بیمارستان شریعتی دارای رتبه خوب کشوری است و دارای درجه یک در مجموعه وزارت بهداشت است.

,

وی با بیان اینکه در خدمت رسانی تفکر اقتصادی نداریم افزود: در اولین بار در تاریخ بیمارستان در سال های 94 و 95 این رتبه ها تکرار شده است.

,

رحمتی گفت: در این بیمارستان 2 مرکز نمونه خدمت دهنده در مجموعه بیمارستان های استان خراسان رضوی وجود دارد و در سال 96 بهترین مرکز نمونه خدمتی در کل استان اعم از دولتی و خصوصی بوده ایم که البته آیتم های متفاوتی از جمله پزشکان، تکریم و خدمات در آن دخیل است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه