اخبار داغ

نقوی‌حسینی:

روحانی مملکت‌داری را با «گردوبازی» اشتباه گرفته!/ مصاحبه تلویزیونی آقای رئیس‌جمهور کلی‌گویی بود

روحانی مملکت‌داری را با «گردوبازی» اشتباه گرفته!/ مصاحبه تلویزیونی آقای رئیس‌جمهور کلی‌گویی بود
نماینده مردم ورامین گفت: مصاحبه اخیر روحانی تنش‌زا نبود؛ اما آقای رئیس‌جمهور زیادی کلی‌گویی کرد و درباره مشکلات اساسی توضیحی ارائه نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو بادانشجو، در ارزیابی اش نسبت به گفتگوی تلویزیونی شب گذشته رئیس جمهور با مردم اظهار داشت: بر خلاف زمان‌های دیگری که نتوانستم مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور را مشاهده کنم؛ این مصاحبه را دیدم. به نظرم مصاحبه از سطح ضعیفی برخوردار بود چرا که به طور دقیق و با عدد و رقم درباره مسائل اساسی کشور صحبت نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: باوجود اینکه گفتگو‌های قبلی رئیس جمهور تنش‌زا بود، اما دقت در آن‌ها بیشتر دیده و به نکات بیشتری پرداخته می‌شد. همینطور مطالب کارشناسی‌تر مورد بررسی قرار می‌گرفت این در حالی است که علی رغم این که مصاحبه اخیر روحانی تنش زا نبود با کلی گویی فراوانی همراه بود.

نقوی حسینی با بیان این که معتقدم مطالبات اصلی مردم در این گفتگو مطرح نشد تصریح کرد: به طور مثال در حالی که بحران رکود اقتصادی امروز محور مشکلات اقتصادی کشور است، اما در گفتگو تلویزیونی رئیس جمهور به این موضوع پرداخته نشد. این که راهکار دولت برای خروج از رکود چیست چه اعتباراتی برای این کار در بودجه پیش بینی شده است و راهبرد رئیس جمهور برای خروج از رکود چیست؟

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر این که رئیس جمهور اشاره‌ای در خصوص این موضوع که چه سیاستی در قبال واردات بی رویه اتخاذ کرده است نداشت یادآور شد: در حال حاضر مشکل اشتغال بحران کشور است و به گفته آمار رسمی دولت٬در کشور بیش از ۳ و نیم میلیون نفر جمعیت بیکار داریم این در حالی است که آمار غیررسمی حاکی از ۷، ۸ میلیون نفر جمعیت بیکار در کشور است حال حتی اگر بخواهیم آمار بیکاری را همان آمار رسمی دولت حساب کنیم این سوال از دستگاه اجرا مطرح می‌شود که چه تدبیری برای این جمعیت بیکار اندیشیده اید.

وی تاکید کرد: این که دولت بگوید اگر به مجلس پیشنهادی بدهیم و تصویب کند برای حل مشکل اشتغال اقدام خواهیم کرد و در غیر اینصورت اقدامی نخواهیم کرد؛ پاسخ ملت نیست. دولت در بودجه پیشنهاد گرانی تعرفه‌ها و حامل‌های انرژی را داده است آیا می‌خواهید از جیب ملت مشکل اشتغال را حل کنید؟ طبیعی است که مجلس با افزایش هر نوع قیمتی مخالفت می‌کند هر چند ممکن است شما در پایان سال در همین گفتگو شرکت کنید و بگویید که ما پیش بینی کرده بودیم که مثلاً ۸۰۰ هزار شعل ایجاد و مجلس تصویب نکرد و ما نتوانستیم.


نقوی حسینی ادامه داد: این‌ها پاسخ‌های قانع کننده‌ای نیست ما گردوبازی نمی‌کنیم بلکه کشور اداره می‌کنیم باید حرف اساسی و منطقی زده شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه