اخبار داغ

واکنش علی دایی به صحبت های طارمی

واکنش علی دایی به صحبت های طارمی
سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه برد مقابل پدیده می تواند درِ بهشت را به تیمش نشان بدهد، از صحبتهای مهدی طارمی در برنامه نود گلایه کرد و گفت: خوشم نیامد مهدی آنطور حرف زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با پدیده از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهارداشت: فردا یک بازی مهم مقابل پدیده مشهد داریم و ممکن است این بازی مهمترین بازی فصلمان باشد. بازیکنان ما خیلی انگیزه دارند که نتیجه بازی قبل را جبران کنند، پدیده تیم بسیار خوبی است و در بازی قبل خود با استقلال خیلی خوب بازی کرد و مطمئناً ما فردا کار سختی داریم ولی من به بازیکنانم اطمینان دارم و مطمئن هستم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم و به کمک خدا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* در بازی رفت یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند

, * در بازی رفت یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند, * در بازی رفت یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند,

دایی در مورد اینکه در بازی رفت ۳ بر صفر شکست خوردید و اکنون دنبال انتقام هستید یا خیر، گفت: ما دنبال انتقام نیستیم، در بازی رفت هم یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند و کل بازی با آن پنالتی برگردانده شد و ۳ بر صفر باختیم، اختلاف ما ۳ گل نبود، بازیکنان ما با تجربه هستند و به هماهنگی بیشتری هم دست پیدا کرده‌ایم و فردا سعی می‌کنیم بهتر بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

,

* دروغ نمی‌گویم که زیر سئوال بروم

, * دروغ نمی‌گویم که زیر سئوال بروم, * دروغ نمی‌گویم که زیر سئوال بروم,

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما با مدیران باشگاه پرسپولیس همواره بر سر راستگویی چالش داشتید و حرف‌های طارمی هم به گونه‌ای مطالب شما را تائید کرده و نظر شما در این رابطه چیست، گفت: همیشه گفته‌ام دنبال حق هستم، به هیچ عنوان دوست ندارم دروغ بگویم تا فردا زیر آن دروغ بمانم و به مردم این دروغ ثابت شود و وجهه‌ام تخریب شود. همیشه هم با برخی از آقایان که در گذشته به مشکل خوردیم گذشت زمان همه چیز را به مردم ثابت کرد. گاهی بعد از ۶ ماه، گاهی بعد از ۲ سال و گاهی بعد از ۵ سال. در مورد اخراجم از تیم ملی چه زمانی همه فهمیدند که حرف‌های من درست بوده است؟ اکنون هم این آقایان آنقدر دروغ گفته‌اند که حتی به یک ماه نرسید و خداوند همه چیز را خیلی زود مشخص کرد. آنها نتوانستند حرف‌هایشان را ادامه بدهند، من خودم با این آقایان برخورد داشتم و با آنها بحث کرده بودم و فهمیدم که این آقایان به هیچ عنوان راستش را نمی‌گویند.

,

* نیازی به حرف‌های طارمی نبود، فیفا هم همان را تائید کرد

, * نیازی به حرف‌های طارمی نبود، فیفا هم همان را تائید کرد, * نیازی به حرف‌های طارمی نبود، فیفا هم همان را تائید کرد,

وی ادامه داد: من با هیچ احدی کار ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم اما همه می‌دانند که نمی‌توانم زیر بار حرف زور یا حرف ناحق بروم. اکنون همه چیز مشخص است که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. آن شب هم که مجبور شدم عکس‌العمل نشان بدهم فردایش با عکس‌ها و مطالبی که داشتم همه چیز مشخص شد. طارمی هم حرف‌هایش را زد اما نیازی به حرف‌های طارمی نبود زیرا رأی فیفا هم اعلام کرد که آنها راستگویی نمی‌کنند. همه متوجه شدند که باشگاه و کمیته حقوقی آن چه کرده است و این همه مشکل هم به وجود آمده است.

,

* هنوز به جمع‌بندی واحد با گرشاسبی نرسیده‌ایم

, * هنوز به جمع‌بندی واحد با گرشاسبی نرسیده‌ایم, * هنوز به جمع‌بندی واحد با گرشاسبی نرسیده‌ایم,

وی در پاسخ به این سوال که در نشستی که با گرشاسبی داشت آیا وضعیت مطالباتش مشخص شد یا خیر، گفت: مطمئناً همه چیز حل می‌شود و مشکلی نیست که حل نشدنی باشد اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم به یک جمع‌بندی واحد نرسیده‌ایم.

,

* رفیق 25 ساله‌ در چشمان ما نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید از بقیه چه توقعی می‌رود

, * رفیق 25 ساله‌ در چشمان ما نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید از بقیه چه توقعی می‌رود, * رفیق 25 ساله‌ در چشمان ما نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید از بقیه چه توقعی می‌رود,

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید علت این همه دروغگویی در فوتبال ایران از نظر شما چیست که دایی پاسخ داد: دروغگویی در جامعه مد شده و ربطی به فوتبال ندارد.  زمانی که یک مقام مسئول در تلویزیون چیزی را می‌گوید که واقعیت ندارد شما از فوتبال چه انتظاری دارید؟ خود شما بارها در رسانه‌هایتان دروغ نوشته‌اید و من خودم این موضوع را دیده‌ام اما آیا برخوردی با شما صورت گرفته است؟ رفیق ۲۵ ساله آدم در چشممان نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید آنوقت شما از کسانی که تا به حال در فوتبال حضور نداشته‌اند و یک عده افراد که نمی‌دانم آنها را نفرین کنم یا برایشان دعا کنم چنین مدیرانی را به فوتبال وارد کرده و حالا باید از آنها چه انتظاری داشته باشیم؟

,

*  تنها ۵ درصد از مدیران غیر فوتبالی وارد این رشته شدند و به موفقیت رسیدند

, *  تنها ۵ درصد از مدیران غیر فوتبالی وارد این رشته شدند و به موفقیت رسیدند, *  تنها ۵ درصد از مدیران غیر فوتبالی وارد این رشته شدند و به موفقیت رسیدند,

دایی افزود: به نظر من تنها ۵ درصد از مدیران غیر فوتبالی وارد این رشته شدند و به موفقیت رسیدند. بقیه این افراد دنبال مسائل دیگر بودند که خود شما هم آنها را بهتر می‌شناسید. آدم‌های ضعیف دروغ می‌گویند و افرادی که به خودشان اطمینان نداشته باشند دست به چنین کارهایی می‌زنند، انسان خدا ترس دروغ نمی‌گوید ولی متأسفانه بعضی‌ها به خاطر منافع دنیوی دروغ‌گویی می‌کنند، می‌دانید چرا؟ چون این افراد هیچوقت پاسخگو نیستند و به هیچ نهاد و ارگانی جواب نمی‌دهند به خاطر این است که دروغ می‌گویند.

,

*طارمی هم خودش را زیر سوال برد و هم همبازیانش را

, *طارمی هم خودش را زیر سوال برد و هم همبازیانش را, *طارمی هم خودش را زیر سوال برد و هم همبازیانش را,

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه شما مهدی طارمی را کشف کردید و حالا واکنشتان به موضع‌گیری هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن چیست، گفت: حقیقتاً خوشم نیامد که طارمی به آن شکل حرف بزند آن هم مقابل آن همه بیننده. طارمی هم خودش را زیر سوال برد و هم همبازیانش را. بزرگترین گلایه من از این بازیکن این است که صمد ابراهیمی را زیر سوال برده چون ابراهیمی شخصی است که طارمی را به من معرفی کرد. او بود که برای اولین بار این بازیکن را به اردبیل آورد تا من از او تست بگیرم، من این وکیل را می‌شناسم و اصلاً اینگونه نیست که در موردش صحبت شد. شاید صمد ابراهیمی هم دچار اشتباهی شده باشد اما حق او نیست که در موردش اینگونه صحبت شود. اگر اشتباه نکنم این وکیل اولین بار طارمی را با هزینه خودش به اردبیل آورد و در آنجا از من خواست که از طارمی تست بگیرم شاید باور نکنید ولی من طارمی را در کمتر از یک دقیقه انتخاب کرده و خواستم با او قرارداد بسته شود.

,

* نمی‌دانم مشاور و رفیق طارمی کیست اما بازیکن ملی که نباید اینگونه صحبت کند

, * نمی‌دانم مشاور و رفیق طارمی کیست اما بازیکن ملی که نباید اینگونه صحبت کند, * نمی‌دانم مشاور و رفیق طارمی کیست اما بازیکن ملی که نباید اینگونه صحبت کند,

دایی ادامه داد: نمی‌دانم مدیر، مشاور و رفیق طارمی کیست ولی بازیکن ملی نباید اینگونه صحبت کند و جای اینگونه حرف‌ها در تلویزیون نیست ضمن آنکه معتقدم طرفداران نباید ناراحت شوند چون آنها نمی‌دانند شرایط روحی طارمی چیست، آیا می‌دانید که زندگی شخصی طارمی و وضعیت خانوادگی او چگونه است؟ما باید همه مسائل را مورد بررسی قرار بدهیم و بعد در مورد یک نفر قضاوت کنیم. امثال مهدی طارمی در حال حاضر باید حمایت شوند چون تیم ملی به جام جهانی می‌رود و بازیکنان نیاز به حمایت دارند، از طرف دیگر من از او دلخور هستم اما می‌گویم از او حمایت کنید، به نظر من مردم نباید از بازیکن ناراحت باشند بلکه ناراحتی من برای مدیرانی است که اجازه می‌دهند این اتفاقات در مورد امثال طارمی رخ بدهد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه