اخبار داغ

با موضوع معرفی شهدای مهدیشهر

کتاب "شهرداران بهشت" منتشر می شود

کتاب "شهرداران بهشت" منتشر می شود
شهردار مهدیشهر گفت: کتاب "شهرداران بهشت" با موضوع معرفی 129 شهید این شهر منتشر و به زودی رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حاجی بگلو شهردار مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: کتاب "شهرداران بهشت"به معرفی 129 شهید شهر مهدیشهر اعم از شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می پردازد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه این کتاب به سفارش شهرداری مهدیشهر چاپ و منتشر می شود، افزود: یکی از اهداف چاپ کتاب "شهرداران بهشت"، معرفی تمامی شهدای شهر در کتابی جامع و کامل و آشنایی شهروندان با این شهدا می باشد.

,

وی تصریح کرد: این کتاب با مضمون شعر و مطالب ادبی تالیف شدهو برای هر یک از شهدای مهدیشهر، علاوه بر  مشخصات کامل و عکس شهید، متن ادبی و 6 بیت شعر در وصف آن شهید گنجانده شده است.

,

شهردار مهدیشهر، شعرهای کتاب "شهرداران بهشت" را سروده سعید انصاری بیان کرد و ادامه داد: هر شعر به صورت رمزی سروده شده و در آن نام شهید و یا نام شهر یا خانواده شهدا یا نام شهرداری و شورای شهر رمز گشایی می شود.  

,

حاجی بگلو با بیان اینکه نیمی از هزینه چاپ این کتاب، از هزینه شخصی می باشد، گفت: کتاب در 135 صفحه چاپ می شود که ابتدا یک جلد از کتاب به خانواده شهدا اهدا و در مرحله بعدی در برنامه های مختلف شهرداری، به مردم هدیه داده می شود.

,

وی به زمان رونمایی کتاب "شهرداران بهشت" اشاره و اظهار کرد: این کتاب پیش از این بنا بود در 22 بهمن رونمایی شود اما به دلیل تاخیری که در اضافه شدن مطالب پیش آمد، در 22 اسفندماه امسال همزمان با روز بزرگداشت شهدا رونمایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه