اخبار داغ

پیش بازی شهرآورد مازنی لیگ یک

بازی بزرگ همسایگان در ورزشگاه هفتم تیر/ تغییرات دو تیم نکته قابل توجه ال‌مازنو

بازی بزرگ همسایگان در ورزشگاه هفتم تیر/ تغییرات دو تیم نکته قابل توجه ال‌مازنو
عصر یکشنبه دو نماینده استان در ورزشگاه هفتم تیر بابل دربی حساس مازندرانی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را برگزار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور عصر یکشنبه با برگزاری دربی مازندرانی‌ها آغاز می‌شود که دو تیم مازندارنی لیگ دسته اول از ساعت 14 در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اسپرت، , ,

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت که این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار است زیرا دربی مازندرانی‌ها در سال‌های اخیر هیچ‌وقت خالی از حاشیه نبوده، اما همه امیدوارند تا در بازی حساس پیش رو با توجه به شرایط فنی دو تیم و جایگاهشان در جدول رده‌بندی شاهد بازی زیبایی از دو تیم به دور از حاشیه و جنجال باشیم.

وضعیت فعلی دو تیم

تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل تغییرات زیادی را در کادر فنی خود داشت که جواد نکونام پس از کش و قوس‌های فراوان با مالک باشگاه از این تیم جدا شد و دراگان اسکوچیچ جایگزین وی شد که در اولین حضور خود موفق به کسب پیروزی ارزشمندی شد تا با روحیه بالا در بابل به مصاف تیم هم استانی خود برود.

نکته قابل توجه در تیم نساجی حضور دوباره محمد عباس‌زاده در این تیم است که در بازی گذشته مقابل آلومینیوم اراک و اولین حضورش گلزنی کرده و از محبوبیت زیادی در نزد هواداران نساجی برخوردار است و او امید اول نساجی چیان برای گلزنی در دربی مازندرانی نیز است.

نگاهی به بازی هفته گذشته دو تیم

هر دو تیم در هفته گذشته در بازی‌های خود برنده بودند که خونه‌به‌خونه در یک بازی خارج از خانه مقابل صبا قم موفق به کسب پیروزی شد و نساجی نیز در قائم‌شهر با تک گل محمد عباس‌زاده از سد آلومینیوم اراک گذشت تا با انگیزه فراوان به استقبال جدال حساس دربی مازندران بروند.

نگاهی به جایگاه دو تیم در جدول

تیم فوتبال نساجی مازندران با 11 برد، 3 تساوی و 6 باخت 36 امتیازی و در رده سوم جدول قرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم خونه‌به‌خونه بابل با 9 برد و 8 تساوی و 3 باخت بعد از تیم هم استانی خود و در رده چهارم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.
,
,
,
, وضعیت فعلی دو تیم, وضعیت فعلی دو تیم,
,
,
,
,
,
, نگاهی به بازی هفته گذشته دو تیم, نگاهی به بازی هفته گذشته دو تیم,
,
,
,
, نگاهی به جایگاه دو تیم در جدول, نگاهی به جایگاه دو تیم در جدول,
,
,

 

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه