اخبار داغ

فرماندار دلفان:

راه ارتباطی ۱۰۰ روستای بخش کاکاوند همچنان مسدود است/ مدارس ابتدایی بخش کاکاوند در نوبت عصر تعطیل شد

راه ارتباطی ۱۰۰ روستای بخش کاکاوند همچنان مسدود است/ مدارس ابتدایی بخش کاکاوند در نوبت عصر تعطیل شد
فرماندار دلفان از مسدود شدن راه ارتباطی 100 روستای بخش کاکاوند به علت بارش سنگین برف خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دلفان امروز؛ جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان در گفتگو با ما اظهار داشت: پس از بررسی های بعمل آمده و تصمیم مدیریت بحران استان و اداره کل آموزش و پرورش، مدارس ابتدایی نوبت عصر بخش کاکاوند تعطیل اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلفان امروز,

وی افزود: مهمترین اولویت آموزش و پرورش تداوم فعالیت آموزشی و پرورشی در مدارس است و  تعطیلی آخرین گزینه در مواقع اضطراری است. 

,

http://delfanemrooz.ir/manager_ent_87/uploads/v250.jpg

, http://delfanemrooz.ir/manager_ent_87/uploads/v250.jpg,

وی تاکید کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش در مواقع لزوم، پیشنهاد خود را به بخشداران و فرمانداران ارائه داده و در صورت تایید فرمانداران موضوع به مدیریت بحران استان انتقال داده می شود.

,

فرماندار دلفان هماهنگی بین مدیریت بحران استان و مدیر کل آموزش و پرورش را آخرین مرحله  این فرایند برشمرد و گفت: تعیین تکلیف نهایی تنها با اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش و اعلام  از طریق رسانه ها شکل قطعی به خود می گیرد.

وی افزود: بر اثر بارش برف راه ارتباطی ۱۰۰ روستای بخش کاکاوند مسدود می باشد که با تلاش نیروهای راهداری این مسیرها تا پایان امروز بازگشایی خواهند شد.

,
,
,

وی تصریح کرد: ارتباط در تمامی جاده های اصلی به ویژه در محورهای ارتباطی کرمانشاه - نورآباد، نهاوند- نورآباد، خرم آباد به نورآباد و گردنه برف گیر گشور در جریان است اما تردد به کندی صورت می گیرد.

,

فرماندار دلفان ادامه داد: از همه رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای این شهرستان را دارند می خواهیم که خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایی مجهز کنند.

,

وی در ادامه افزود: با توجه به کاهش دما از مردم دلفان درخواست داریم برای جلوگیری از قطع احتمالی گاز به صرفه جویی در مصرف اقدام کنند تا مجبور به استفاده از سوخت جایگزین نشوند.

,

طولابی در پایان گفت: طبق اعلام اداره هواشناسی بارش ها تا ظهر امروز ادامه دارد و ستاد بحران شهرستان درحالت آماده باش قرار دارد و آمادگی کاملی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه