اخبار داغ

دادستان آران و بیدگل:

تصاویر خانوادگی و خصوصی را در گوشی نگه ندارید/ آمار بالای طلاق آران و بیدگل زیبنده نیست

تصاویر خانوادگی و خصوصی را در گوشی نگه ندارید/ آمار بالای طلاق آران و بیدگل زیبنده نیست
دادستان آران و بیدگل، گفت: آمار پرونده‌های طلاق شهرستان زیبنده و در شان مردم این منطقه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، سید محمد جوادی شامگاه یک شنبه، در جمع اعضای مجمع القرآن امام زمان(عج) عباس آباد با بیان این که فعالیت در فضای مجازی باید هدف‌مند و با قاعده باشد اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی به دنبال حقیقت می گردند، در حالی که اگر از منابع معتبر و قابل استناد بگذریم، پر از شبهه و انحراف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

دادستان آران و بیدگل بیان کرد: بدانید هر مطلب و تصویری که در فضای مجازی منتشر می کنید، از دسترس شما خارج شده و همگان به آن دسترسی پیدا کرده اند.

,

وی به برخی اخاذی ها به خاطر انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باید در این جلسات مباحثی مطرح شود که به امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرم منتهی شود.

,

جوادی تصریح کرد: تصاویر خانوادگی و خصوصی را در گوشی نگه ندارید، زیرا در صورت هک شدن گوشی یا مفقود شدن آن سوءاستفاده‌گران به آن دسترسی پیدا می کنند.

,

وی آمار پرونده‌های طلاق شهرستان را زیبنده ندانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی و برنامه های ماهواره‌ای از بزرگ‌ترین عوامل آسیب رسان به خانواده‌ها هستند.

,

دادستان آران و بیدگل ترویج سبک زندگی غربی را یکی از نقشه های دشمن برای استحاله فرهنگی مردم عنوان کرد و ادامه داد: در برنامه های مختلف شبکه های ماهواره ای قبح‌هایی که در فرهنگ ایرانی اسلامی ما وجود دارد شکسته می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه