اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هنوز عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است

هنوز عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: اختصاص عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر پروسه ای ملی است و هنوز اتفاق نیفتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 213 برنامه در کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان گلستان در نظر گرفته شده که نزدیک به 10 اداره کل، سازمان، بانک و صندوق در زیرمجموعه شورای هماهنگی کار و رفاه، اجرای آن ها را بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: 48 برنامه در نظر گرفته شده به صورت استانی و 165 برنامه نیز به صورت شهرستانی برگزار خواهند شد.

,

مازندرانی ابراز کرد: از مجموع برنامه های طراحی شده 31 برنامه فرهنگی در قالب نشست های مختلف، زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام، یادواره شهدای کارگر، فضاسازی و آذین بندی متناسب با ایام فاطمیه در محیط های کارگری و اداری، دیدار با خانواده شهدا و خانواده کارگران آسیب دیده و دیدار با مسئولین و علما معرفی شده اند.

,

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: 36 برنامه نیز در زمینه ورزشی در رشته های مختلف فوتسال، والیبال، تیراندازی و شنا خواهد بود و تعدادی برنامه نیز به صورت مردم محور در واحدهای کارگری، معادن، کارخانجات و واحدهای خدماتی استان بویژه در شهرداری ها اجرا می شوند.

,

افتتاح 26 پروژه در زمینه تعاونی و واحدهای اقتصادی گلستان در دهه فجر

, افتتاح 26 پروژه در زمینه تعاونی و واحدهای اقتصادی گلستان در دهه فجر,

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر تشکل های کارگری و انجمن های صنفی و اتاق های تعاون را دخیل کردیم، تصریح کرد: 26 پروژه در زمینه تعاونی ها و واحدهای اقتصادی که از ما تسهیلات دریافت کردند در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

,

مازندرانی با اشاره به برگزاری برخی مراسمات دهه مبارک فجر در معادن استان، گفت: در نظر داریم مراسم یادبود و جشنی برای پیروزی انقلاب در محوطه معدن زمستان یورت آزادشهر داشته باشیم.

,

حضور بازرسان اداره کار در معدن زمستان یورت آزادشهر دائمی است

, حضور بازرسان اداره کار در معدن زمستان یورت آزادشهر دائمی است,

وی ادامه داد: از زمانی که حادثه معدن زمستان یورت اتفاق افتاد حضور بازرسان و ناظران ما در آن معدن دائمی است و هر هفته در معدن حضور داریم و سرکشی انجام می دهیم.

,

هنوز عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است

, هنوز عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص تخصیص عنوان «شهید» به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر نیز عنوان کرد: اختصاص عنوان شهید به یک کارگر پروسه خاصی نیاز دارد که این کار در خدمت استان نیست و وزیر کار باید پیگیر باشد، متاسفانه هنوز این عنوان یه کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است.

,

 مازندرانی گفت: هنوز بحث شهادت نمایندگان یاک40 نیز مشخص نشده است این یک پروسه ملی و زمانبر است ضمن اینکه هیچ مزایایی در قانون برای شهدای خدمت در نظر گرفته نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه