اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان:

اجرای برنامه‌های قرآنی در ۴۵ کانون قرآنی و فرهنگی/ فعالیت تبلیغی ۷۰ مبلغ بومی

اجرای برنامه‌های قرآنی در ۴۵ کانون قرآنی و فرهنگی/ فعالیت تبلیغی ۷۰ مبلغ بومی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان از اجرای برنامه‌‌های متنوع قرآنی در ۴۵ کانون فرهنگی ـ تبلیغی و کانون قرآنی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دلفان امروز؛ حجت‌الاسلام علی شاهیوندی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان در گفتگو با خبرنگار ما و در تشریح برنامه‌های قرآنی این شهرستان، اظهار داشت: فراگیری علوم قرآنی و آشنایی با تعالیم انسان‌ساز قرآن یک امری لازم و ضروری است زیرا زندگی با استفاده از عمل به فرامین و رهنمودهای قرآنی بر اساس رعایت مقررات، عدالت، احسان، صفا و صمیمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلفان امروز,

وی افزود: در این راستا به همت مسئولان ۱۵ کانون فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان دلفان بیش‌از ده‌ها برنامه قرآنی در سال‌جاری در نقاط مختلف شهر و روستاهای این شهرستان و خصوصاً در سطح مساجد و اماکن مذهبی با شکوه خاصی اجرا شده است.

,

 برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی در ۳۰ مرکز قرآنی دلفان

,

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان همچنین از برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی توسط ۳۰ مرکز قرآنی در این شهرستان، خبر داد و گفت: از ابتدای امسال و با شرکت فعالان فرهنگی و قرآنی در کلاس‌های متنوع قرآن توسط مراکز قرآنی شهرستان، کلاس‌های مختلف قرآنی شامل؛ روخوانی و روانخوانی، حفظ نیم جزء و جزء ۳۰ و مفاهیم و...برگزار شده است.

,

 وی افزود: کلاس‌های مذکور شامل ۳۰ کلاس قرآنی است که تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

,

فعالیت تبلیغی ۷۰ مبلغ بومی در شهرستان دلفان

,

 وی افزود: به منظور توسعه و تعمیق باورهای دینی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در سطح شهرستان دلفان۷۰ مبلغ دینی در سطح این شهرستان فعالیت تبلیغی دارند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان  بیان داشت: این تعداد روحانی درسطح مساجد شهری و روستایی و در قالب روحانیون مستقر، طرح هجرت، و بومی آزاد فعالیت فرهنگی تبلیغی دارند.

,

شاهیوندی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت مطلوب روستاها و وجود خانه های عالم ساخته شده وجود روحانی بیشتر در سطح شهرستان میتواند تحقق توسعه فرهنگ دینی را سرعت بخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه