اخبار داغ

درخواست محیط زیست رودسر از مردم برای حمیات از حیات وحش

درخواست محیط زیست رودسر از مردم برای حمیات از حیات وحش
رئیس محیط زیست رودسر از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدپور در گفتگو با خبرنگار رودسریها از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی محمدپور در گفتگو با خبرنگار , رودسریها, رودسریها, رودسریها,  از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.,

 

,

وی ادامه داد : با توجه به سردی هوا و بارش برف و پوشیده شدن مناطق مختلف با برف، حیوانات به ویژه پرندگان برای یافتن غذا با مشکل روبرو هستند و موجب می گردد این حیوانات به سکونت گاه های انسانی در مناطق روستایی و شهری نزدیک شوند .

,

 

,

رئیس محیط زیست رودسر خاطرنشان کرد: لذا بدینوسیله از عموم مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان رودسر تقاضامندیم در صورت برخورد با حیات وحش به ویژه پرندگان با رأفت و عطوفت انسانی و دادن غذا از آنها استقبال نمایند و در صورت مشاهده هر گونه حضور حیات وحش و یا مصدومیت جانوران ، موارد را در اسرع وقت به شماره تماس ۰۱۳۴۲۶۲۴۹۹۴ اداره حفاظت محیط زیست رودسر اطلاع دهند.

,

 

,

محمدپور در خاتمه یادآور شد : یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با گشت های شبانه روزی با هر گونه شکار حیات وحش توسط افراد فرصت طلب در شرایط جوی نامساعد برفی برخورد قانونی خواهند کرد.

,

 

,

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه