اخبار داغ

نشست خبری قبل از دیدار ذوب آهن مقابل آیزاول هند؛

قلعه‌نویی: می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم/ منزس: شانس ما برای بازی فردا کم است

قلعه‌نویی: می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم/ منزس: شانس ما برای بازی فردا کم است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری گفت: این بازی برای ما خیلی مهم است و از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم که امیدواریم به ما برای بازی فردا کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آیزاول هند در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دیدار پلی اف است و این مسابقه سختی خودش را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آیزاول هند در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دیدار پلی اف است و این مسابقه سختی خودش را دارد.,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم است و از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم که امیدواریم به ما برای بازی فردا کمک کند.

,

وی افزود: بازی به قدری مهم بوده که ما از دو روز قبل به اردو رفتیم و یک ماه است این تیم را آنالیز می‌کنیم.

,

قلعه‌نویی با بیان این که می‌دانیم در 10 بازی, ‌آن‌ها چهار برد، سه تساوی و سه شکست کسب کردند؛ تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم؛ تیم ما خوشبختانه شرایط ایده‌آل را پیدا کرده است.

,

سرمربی ذوب آهن گفت: برنامه‌ریزی ما از ابتدا برای همین نوع بازی بود که متأسفانه به دلیل برخی مشکلات درون تیمی نتوانستیم این عملکرد را داشته باشیم که این موضوع را امروز باز نمی‌کنم.

,

قلعه‌نویی در مورد بازیکنان این بازی، گفت: به جز اکبر ایمانی مابقی نفرات در اختیار ما هستند، نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا مصدومان به موقع برسند و بتوانند به تیم کمک کنند، خالقی با توجه به مصدومیتی که دارد به تیم اضافه نمی‌شود اما مطمئناً برای بازی‌های بعدی از او استفاده خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به میزان آمادگی بازیکنان تیمش، تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال خوزستان گفتم فقط تا فردا وقت شادی داریم و بعد از آن باید به فکر دیدار پلی‌اف باشیم، تجربه بازی با فجر به کمک کرد تا در این بازی مصمم باشیم.

,

تلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم

, تلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم, تلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به این که تلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم، اظهار کرد: از تجربه تلخ جام حذفی درس گرفتیم، ذوب آهن می‌تواند در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

,

قلعه‌نویی گفت: باید منیت را کنار بگذاریم، بعد از بازی با استقلال خوزستان فقط به فکر پلی اف بودیم و بازیکنان هم به اهمیت این مسابقه رسیدند.

,

وی در مورد تیم فوتبال هند، اظهار کرد: آن ها قهرمان هند شدند و یک مربی حرفه‌ای پرتغالی دارند، این تیم شش بازیکن خارجی دارد که طبق قانون باید از چهار بازیکن استفاده کنند.

,

هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد

, هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد, هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به این که شناخت کافی از آنها داریم، تصریح کرد: شما بهتر می‌دانید چند سالی هست که هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد تا بتواند به سطح اول فوتبال آسیا بازگردد، به هیچ وجه این حریف را دست کم نمی‌گیریم.

,

قلعه‌نویی با بیان این که باید در دیدار مقابل آنها تمرکز کافی داشته باشیم، گفت: گاهی در فوتبال شما فکر همه چیز را کردید اما یک مرتبه یک اخراج غیر قابل پیش‌بینی برنامه شما را بهم می‌زند یا اینکه شما شرایط خوبی دارید ولی یک پنالتی خلاف جریان بازی اتفاق می‌افتد، باید مراقب باشیم و تمرکز کنیم تا با قدرت به گل برسیم و در نهایت برنده بازی شویم.

,

وی ادامه داد: تیم ذوب‌آهن در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های لیگ فوتبال ایران بوده است، همچنین آذری به عنوان یک مدیر اجرایی بهترین عملکرد را انجام داده و همه جوره با تمام توان در خدمت تیم است.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: ۱۶ تیم در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند، تیم ذوب‌آهن با توجه به مشکلاتی که داشته تا به امروز کمترین پرداختی را نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری  داشته است و کادر فنی و بازیکنان ۳۰ درصد پول گرفته‌اند اما با این شرایط ما باز هم کارمان را ادامه دادیم.

,

می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم

, می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم, می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم,

قلعه‌نویی افزود: اگر کمبودهایی که در الان احساس می‌شود در نیم‌فصل اول نبود مطمئناً فاصله ذوب‌آهن با صدر جدول کم بود و ما می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم.

,

وی با تأکید بر این که آذری به عنوان مدیرعامل با شوق و ذوق در خدمت تیم است تا تیم را حمایت کند، اظهار کرد: کارسختی است که در کمتر از دو ماه بخواهیم زمین فولادشهر را آماده کنیم تا در این ورزشگاه مسابقه‌ای برگزار شود، امیدوارم شرایط تیم از لحاظ مالی در ادامه بهتر شود تا ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد نتایج اخیر تیم فوتبال سپاهان، خاطر نشان کرد: اگر تیم سپاهان نتیجه نمی‌گیرد، بدانید که تیم‌های بزرگ مثل منچستریونایتد هم که ساختار بزرگی داشتند نوسان زیادی داشتند.

,

قلعه‌نویی افزود: مطمئناً سپاهان بهتر خواهد شد و این اتفاق که تیم‌های بزرگ ممکن است آسیب ببینند وجود دارد و در حال حاضر سپاهان هم به این مشکل گرفتار شده است.

,

بازی بسیار مهمی است

, بازی بسیار مهمی است , بازی بسیار مهمی است,

مهدی رجب‌زاده هم در این نشست خبری، اظهار کرد: قبل از هر چیز از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایطی ایجاد شده که بازی در فولادشهر برگزار شود.

,

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازی پلی‌اف است و یک تیم باید حذف شود؛ این مسأله باعث حساسیت می‌شود اما امیدوارم از امکانات استفاده کنیم و بتوانیم به مرحله گروهی برویم.

,

وی افزود: بازی بسیار مهمی است و همه تلاش تیم ما کادرفنی و مدیریت این است که از این مرحله عبور کنیم و باعث شادی مردم ایران شویم.

,

رجب‌زاده در مورد نقش سعید آذری در موفقیت‌های ذوب‌آهن، گفت: آذری از مدیرانی است که در عمل و سازماندهی بسیار موثر است، در کل آذری مدیر بسیار خوبی است و از بابت زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم.

,

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: عملکرد او را از نزدیک دیده ام، او از لحاظ سیستمی و ساختاری تیم را سر و سامان داده است و از لحاظ سخت‌افزاری شرایط خوبی به وجود‌ آورده است؛ زمین ملت را احیا کرد و چمن مصنوعی و سالن وزنه برای تیم ساخت و اگر بخواهیم از این موراد بگوییم زیاد است.

,

امثال آذری در فوتبال ما کم هستند

, امثال آذری در فوتبال ما کم هستند, امثال آذری در فوتبال ما کم هستند,

رجب‌زاده با بیان این که امثال آذری در فوتبال ما کم هستند، تصریح کرد: او برنامه‌ریزی بلند مدت دارد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند؛ مثلا ما زمین خوبی نداشتیم اما او در دو ماه زمین فولادشهر را آماده کرد و این کار نیاز به همت داشت.

,

وی با بیان این که امیدوارم مدیرانی مثل آذری در فوتبال ایران زیاد شوند؛ خاطر نشان کرد: شما بررسی کنید در این چند سال ذوب‌آهن نتایج و عملکردش چقدر خوب بوده است و تیم دو بار قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رسید.

,

برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم

, برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم, برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم,

پائولو کوئیلیو منزس هم در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: برای اولین بار است که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنیم، اگر شانس کمی داریم اما با همان شانس هم تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم.

,

سرمربی تیم آیزاول در مورد شناخت از ذوب آهن، گفت: وقت زیادی برای شناخت حریفمان نداشتیم چون مشکلاتی برای گرفتن روادید به وجود آمد، ذوب آهن تیم خوبی است.

,

وی در مورد تیم خود، تصریح کرد: ما تیم جوانی داریم، به جز آلفرد که کاپیتان تیم هست سایر بازیکنان ما جذب تیم‌های دیگر شدند، مابقی نفرات سال قبل ترانسفر شدند.

,

شانس ما برای بازی فردا کم است

, شانس ما برای بازی فردا کم است, شانس ما برای بازی فردا کم است,

منزس با بیان این که شانس ما برای بازی فردا کم است، اظهار کرد: شانس ما برای لیگ هند هم محدود است، البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و آن یک ورزش 11 در مقابل 11 است.

,

سرمربی تیم آیزاول ادامه داد: در بازی فردا ما زمانی که توپ را در اختیار داشته باشیم برای حمله تلاش می‌کنیم و وقتی حریف صاحب توپ می‌شود سعی در دفاع داریم.

,

منزس در مورد هوای سرد اصفهان و تأثیر آن بر بازی گفت: تفاوت آب و هوا میان شمال و جنوب کشور هند زیاد است، این مسئله در اسپانیا هم صادق است.

,

وی افزود: من از هوای سرد بیشتر از هوای گرم استقبال می‌کنم، وضعیت هوا بهانه خوبی برای ما نیست، این یک تصور غلط است و این مسئله نمی‌تواند دلیلی برای خوب بازی نکردن باشد.

,

سرمربی تیم آیزاول در مورد اینکه آیا هواداری به اصفهان آورده‌اند، گفت: وقتی شما یک بازیکن خوب را نمی‌توانید به علت روادید به همراه بیاورید چطور ممکن است که شرایط آوردن هوادار را داشته باشید.

,

مهم ترین نقطه قوت تیم آیزاول سرعت و سختکوشی است

, مهم ترین نقطه قوت تیم آیزاول سرعت و سختکوشی است, مهم ترین نقطه قوت تیم آیزاول سرعت و سختکوشی است,

منزس افزود: مهاجم ما به دلیل مشکل روادید نتوانست ما را همراهی کند، از روز اولی که به تیم اضافه شدم گفته‌ام مهمترین نقطه قوت تیم آیزاول سرعت ما و سختکوشی تیم است.

,

وی در مورد تشابه اسمی با نام یک نویسنده، اظهار کرد: هر جای دنیا می روم همین سوال را از من می پرسند و این فقط یک تشابه اسمی با نام یک نویسنده برزیلی است، از ۱۴ سالگی در پرتغال بازی کردم و پس از آن به اسپانیا رفتم و بعد از گرفتن مدارک مربیگری، در یورو ۲۰۱۶ به عنوان آنالیزور تیم ملی پرتغال فعالیت کردم و از سال ۲۰۱۶ همکاری‌هایی با آن ها داشتم.

,

فوتبال هند نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد

, فوتبال هند نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد, فوتبال هند نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد,

سرمربی آیزاول در مورد هزینه زیاد در فوتبال هند، گفت: فوتبال هند نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد، یک نمونه خوب برای این مسئله فوتبال آلمان است. آلمان بعد از شکست مقابل ایتالیا در جام جهانی 2006 از خواب بیدار شد و تلاش زیادی برای پیشرفت کرد، باید فوتبال هند هم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر مسیر را موفقیت در پیش بگیرد.

,

منزس در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان تیمش، خاطر نشان کرد: اطلاع دقیقی در مورد مبلغ قرارداد بازیکنانم ندارم، اما اگر بخواهم با سایر تیم ها مقایسه کنم اختلاف زیادی وجود دارد، وقتی شش بازیکن از آکادمی به ما ملحق می شوند که چهار نفر همراه خود آورده ایم گویای این است که بودجه تیم ما بسیار کم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه