اخبار داغ

قهرمان مازندرانی تنیس کشور:

آینده ورزش بانوان در کشور دلهره‌آور است

آینده ورزش بانوان در کشور دلهره‌آور است
قهرمان تنیس کشور با بیان اینکه آینده ورزش بانوان در کشور دلهره‌آور است، گفت: اگر بخواهیم از مشکلات ورزش بانوان در سطح کشور برای شما بگویم می‌شود یک کتاب از آنها نوشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، «هنگامه عزیزی باز هم درخشید» تیتری که بعد از یک سال دوری این بانوی آملی از رشته ورزشی تنیس بارها و بارها در یک سال اخیر دراین‌باره دیده می‌شد، هنگامه‌ای که انگار تار و پود وجودش با ورزش و قهرمان شدن عجیبن شده و شاید آن روز که والیبال را بعد از 15 سال کنار گذاشت قدم‌هایش برای ورود به تنیس لحظه‌ای لرزان نبود و امروز به واسطه قهرمانی‌های هنگامه عزیزی و حضورش مابین پنج تنیسور برتر کشور، به جرات می‌توان گفت که مازندران با وجود آنکه در 12 رشته در سطح کشور آقایی می‌کند اما در تنیس خانمی‌می‌کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز,


هنگامه عزیزی در گفت‌و‌گویی درباره نائب قهرمانی‌اش در جام حذفی بانوان کشور، گفت: جام حذفی بانوان کشور هرساله بهمن ماه در کیش برگزار می‌شود که از معتبرترین و مهم‌ترین بازی‌های تیمی‌ در ایران به‌شمار می‌رود.

,
,


وی زمان برگزاری این مسابقات را از یکم تا ششم بهمن عنوان کرد و افزود: 36 تیم از کل کشور در این مسابقات شرکت کردند و من در تیم علوم و فنون کیش توپ می‌زدم که دیگر هم‌بازی من از کرج و مربی هم از قزوین بود.

,
,


این قهرمان تنیس کشور اظهار کرد: 10 سال است که در رشته ورزشی تنیس فعالیت دارم و قبل از آن هم 15 سال در والیبال توپ می‌زدم.

,
,


وی به قهرمانی‌های یک سال اخیر خود اشاره کرد و گفت: در مسابقات انفرادی سه قهرمانی مناطق کشور به میزبانی شهرهای بابل، شاهرود و سمنان و در تیمی‌ هم قهرمانی دسته یک به میزبانی سیرجان و نایب قهرمانی جام حذفی در کیش در کارنامه یک سال اخیر بنده است.

,
,


عزیزی با بیان اینکه امسال قرار بود در لیگ برتر بازی کنم که بنا به دلایلی لیگ برتر تنیس خاکی بانوان برگزار نشد، خاطرنشان کرد: وضعیت تنیس در آمل خوب است و هیئت تنیس حمایت‌های خوبی از ورزشکاران این رشته دارد.

,
,

 

,

وی افزود: آمل دارای پنج زمین تنیس و زیرساخت برای آموزش تنیس در آمل موجود است.

,

 

,

این تنیسور آملی با گلایه نسبت به دیدگاه بانوان در خصوص تنیس ،گفت: بانوان آملی باید دیدگاهشان را نسبت به تنیس عوض کنند و نباید نگاه این باشد که تنیس ورزشی "شیک"، "تفریحی" و "باکلاس" است و همین دیدگاه باعث شده که سطح تنیس بانوان در استان کاهش یابد.

,

 

,

وی درباره درآمدزایی از تنیس، بیان کرد: درآمدزایی از تنیس در سطح بازیکن صفر وجود ندارد و وقتی شما به‌عنوان بازیکن برای تیمی‌بازی می‌کنید به‌واسطه هزینه‌های بالای ورزش تنیس و یک سفر مسابقاتی پولی برای بازیکن نمی‌ماند و تنها برای در کورس ماندن می‌جنگیم و تنیس بیشتر عاشق می‌خواهد تا عاقل.

,


عزیزی اضافه کرد: مسابقاتی که به‌صورت تیمی‌ تا به‌حال رفتم تمامی‌ هزینه‌ها زیر نظر اسپانسر بوده اما در مسابقات انفرادی تمامی‌ هزینه‌ها به پای بازیکن است که عملا درآمد مشخصی از بازیش ندارد و به‌جرات می‌توان گفت که آینده ورزش بانوان در کشور کمی‌ دلهره‌آور و ترسناک است و اگر بخواهیم از مشکلات ورزش بانوان در سطح کشور برای شما بگویم می‌شود یک کتاب از آنها نوشت.

,
,


ورزشکار آملی به کم‌توجهی به ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: به‌علت پخش نشدن مسابقات بانوان بالاخص ورزش تنیس در صدا‌‌و‌سیما و نبود پوشش رسانه‌ای خوب و همچنین به‌دلیل اینکه مالیات اسپانسر به‌علت داشتن تیم‌های ورزشی در امور مالی و کسب و کار کم نمی‌شود، اسپانسرها ذوقی برای ورود به ورزش بانوان ندارند.

,
,


این ورزشکار آملی تاکید کرد: در تنیس بانوان قرارداد مالی برای بازیکن معنایی ندارد که متاسفانه این اتفاق برای بازیکن و تیم در حال جا افتادن است.

,
,


عزیزی در پایان بیان کرد: جا دارد از خانواده‌ام تشکر کنم که در تمام سختی‌های این مسیر من را حمایت کردند و همچنین اصحاب رسانه که همیشه با پیگیری‌هایشان در خصوص بنده و تنیس به‌دنبال پیشرفت این ورزش و قهرمانی بودند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه