اخبار داغ

در اولین شب ایام فاطمیه صورت گرفت

برگزاری مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم در پاکدشت

برگزاری مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم در پاکدشت
مراسم وداع با شهیدان قربانی و خدابخشی در آستانه ایام فاطمیه در شهرستان پاکدشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر ؛ مراسم وداع با شهیدان قربانی و خدابخشی همزمان با دهه اول فاطمیه در شهرک یبر و شهرک شریف آباد  با حضورمردم متدین ،ولایتمدار و انقلابی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

این دوشهید بزرگوار در نخستین شب ایام شهادت خانم فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها میهمان مردم شهید پرور بخش شریف آباد وشهرک یبر بودند که ضمن  آیین برگزاری مراسم وداع از شهیدان بامرثیه خوانی و مداحی به عزاداری پرداختند.

,

مراسم وداع باشهید قربانی در بخش شریف آباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین خداپرست امام جمعه بخش شریف آباد ، سرهنگ پاسدار احمد مومن پور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم بخش شریف آباد و بسیجیان سلحشور در مسجد حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام شریف‌آباد برگزار شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالرحمان زارعی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه به تبیین جایگاه شهدا و شهادت مطالبی را بیان کرد.

,

وی در مراسم شب وداع با شهید قربانی در خصوص شهدا افزود: شهدا در راه خدا و حفظ اسلام جان خود را فدا کردند که این کار نیاز به ایمان به خدا و تقوا دارد که در هر انسانی نمی‌تواند به این درجه از معرفت و معنویت برسد.

,

زارعی در ادامه تاکید کرد: شهدا با اخلاص ،تقواو ایمان به این که درراه خدا  گام برداشته اند ودر مقابل دشمنان اسلام ، دشمنانی که منکر خداوند متعال هستند مقاومت کرده اند و به شهادت رسیده‌اند.

,

وی درادامه در خصوص شهدای مدافع حرم اظهارداشت: شهدای مدافع حرم درراه خدا،اسلام و حفظ حرم  حضرت زینب سلام‌الله علیها مقاومت کردند، آنان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند دشمنانی که مخالف اسلام بودند پس باید بدانید که رسیدن به درجه شهادت یک سعادت بزرگ است .

,

درادامه مراسم شب وداع باشهید مدافع حرم محمد قربانی مداحان اهل بیت با روضه خوانی و سینه زنی فضای این مراسم را معنوی‌تر کردند.

,

مراسم تشییع شهدای مدافع حرم محمد قربانی و قاسمعلی خدابخشی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از میدان آزادگان پاکدشت به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

,

 انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه