اخبار داغ

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر
طی مراسمی با حضور مسئولین محلی کاروان راهیان نور متشکل از 80 نفراز دانش آموزی پسر در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان جاجرم با بدرقه ایزدی سرپرست آموزش وپرورش شهرستان، محمدنیا فرمانده ناحیه سپاه و جلالی بسیج دانش آموزی ، جمعی از اولیاء و مربیان ، 80 نفراز دانش آموزان عازم  مناطق عملیاتی جنوب کشور و  یادمان های دوران دفاع مقدس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم,

این کاروان درقالب 2 دستگاه اتوبوس با حضور در یادمان عملیات والفجر 8 در اروند کنار از نزدیک با جانشفانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان این عملیات در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

,

دانش آموزان اعزامی، همچنین با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان و بازدید یادمان آزادسازی خرمشهر از شلمچه نیز بازدید خواهد کرد.

,

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان جاجرم  گفت: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ و ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

,

جواد ایزدی جاجرم در ادامه افزود : دومین کاروان شهرستان جاجرم نیز باحضو ردانش آموزان دختر ، هفته اول اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می شود.

,

 

,

, , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه